Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Vandaag even mn 2 RCA splitters gehaald bij Car Audio Zeeland.
Audio is compleet nu, alles knalt weer lekker en mn balans is een stuk beter ;D

Ook mn mistlampje(s) opgehaald bij JP's Tuningshop, maar het bleek dat de fitting dus alsnog niet goed was...
Het was een T20 fitting lampje en die erin moet is een T10 fitting.
Hij heeft me uitgelegd dat een T10 mistlampje amper licht geeft, want hij had er meerdere gehad.
Waarschijnlijk komt hij daarmee niet door de keuring...
Hij zei dat ik dan het beste een los monteerbaar mistlampje op mn bumper kan plakken als hij voor keuring gaat of gwn de originele lampen even trugplaatsen.

Mja, hoe hebben de andere mensen het hier opt forum dan opgelost met die mistlamp??
En hoe zit het met de reflectoren van de LED lampen?
Want die zitten er volgens mij ook niet op, wordt hij dan ook afgekeurd of??
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

#214
Niemand schijnt mijn vragen te zien die ik stel..? :-\
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kevertje-SYS

Ikke is Audiofiel, Staat ook onder mijn naam hierlinks

Geen Autoverlichtingslampjesofiel ;)
<-----------------------------------------------Audiofiel, zie je

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

ikke op vakantie dus in half standby modus he terl grrrrr
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

reflectoren is wel een plicht voor de apk, ik heb eerlijk gezegd niet opgelet of deze er wel of niet inzitten.
Bijmijn mazda 323C had ik 2 opplakrefelctors in het dashboardkastje liggen voor het geval dat. Bij de keuring ook netjes verteld, dat mocht het nodig zijn ze die maar even moesten gebruiken. Was geen probleem en werd zo goedgekeurd.

Toch denk ik dat een t10 lampje te klein is voor jouw fitting, kan je er ff mee wachten tot je weer hier bent. Dan meet ik het ff op.
Mijn maatje (Nico) heeft nog wel eea liggen aan t10 en t15 fittingen die wel licht geven
Micra Addict

terl

endless project =D

Milo

Citaat van: Kevertje-SYS op 04 augustus 2012, 22:09:52
Ikke is Audiofiel, Staat ook onder mijn naam hierlinks

Geen Autoverlichtingslampjesofiel ;)
<-----------------------------------------------Audiofiel, zie je

Jaa I know, was ook niet specifiek naar jou bedoeld :P

Citaat van: Riesh op 05 augustus 2012, 00:29:35
reflectoren is wel een plicht voor de apk, ik heb eerlijk gezegd niet opgelet of deze er wel of niet inzitten.
Bijmijn mazda 323C had ik 2 opplakrefelctors in het dashboardkastje liggen voor het geval dat. Bij de keuring ook netjes verteld, dat mocht het nodig zijn ze die maar even moesten gebruiken. Was geen probleem en werd zo goedgekeurd.

Toch denk ik dat een t10 lampje te klein is voor jouw fitting, kan je er ff mee wachten tot je weer hier bent. Dan meet ik het ff op.
Mijn maatje (Nico) heeft nog wel eea liggen aan t10 en t15 fittingen die wel licht geven

Oke, bedankt Riesh.
Zal eens ff kijken of ik die ook ergens kan kopen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Citaat van: terl op 05 augustus 2012, 13:59:22
Hahaha jaa Mr Peek :p

-kijkt pistoff- maandag ben ik weer volledig beschikbaar (volgende week dus niet aankomende)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Vanochtend even om een paar nieuwe schroefjes geweest voor mn ventilator motortje.
Met alle drie de schroefjes vast gezet, maar hij ratelt nog steeds als ik een (scherpe) bocht naar links neem.
Van de week maar eens ff kijken of ik hem uit elkaar kan halen of niet en kijken of ik wat zie.
En anders moet ik maar ff op zoek gaan naar een andere...

Weet iemand btw hoe ik het beste mn mistlampen kan demonteren?
Moet dan de gehele bumper eraf of??
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Nieuwe sticker binnen ;D



Weet iemand toevallig hoe ik het het beste kan doen met mn vraag over de mistlampen hierboven?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Reflector zit in je led lampen, schijn er maar eens met een lamp op. Bumpers hoef je niet te demonteren, volgens mij kan je er wel bij als je onder je auto gaat liggen. Je kan ze vanaf de achterkant los schroeven.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic