JAF 2012

Gestart door Taxloss, 23 maart 2012, 09:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Zeurdoos

Houd er wel rekening mee dat 402 aan geeft dat ze eigenlijk willen dat iedereen om 9:30 aanwezig is op zijn stand omdat om 10 uur de deuren open gaan voor het publiek ;)

2yellow4u

Ok. 9.00 verzamelen bij AFSLAG 6 Aalsmeer langs de A9. Mochten jullie hier niet mee akkoord gaan, hoor ik het graag. Dan rijd ik rechtstreeks naar Zandvoort. Bedankt voor de info Zeudoos.

2yellow4u

Laat ik het beter formuleren: Om uiterlijk 9.00 wegrijden bij afslag 6. Dus voor die tijd meeten.

Taxloss

De ter*ng.... Dan moet ik om zeven uur van huis.... Vind ik echt niet grappig
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

ik kwart voor 7 ofzo :D

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Ja maar ik twijfelde al of ik wel of niet zou gaan. Vind het heel leuk. Maar vind het erg ver... En rijden met spalk... Is heftig... Zam hem ff showen zo...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

kan je manlief niet even lief aankijken zodat hij rijd?
is wel zo handig en hou je jezelf nog wat in het gereel.

de weg richting zandvoort zelf is er langs de amsterdamsevaart(a200) een bushalte met de weg genaamd stastok waar we ook tezamen kunnen komen ipv dat bunny en ik en dinky nog verder omlaag moeten rijden.

Robertus Nurksweg 9 haarlem, daar kunnen we elkaar ook zien vanaf de weg zelf die richting zandvoort gaat.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik kan manlief niet lief aankijken. Hij heeft zelf meet met de Galant.
Maar goed, als het voor mensen teveel gevraagd is om samen ergens op te rijden dan zou ik zeggen. Rijd lekker allemaal op eigen gelegenheid naar JAF dan zien we elkaar daar wel. Want dan kan het wel, dan kan het niet. Dan spreken we af bij een shell. Dan spreken we af  bij een bushalte...ik kan daar niet zo goed tegen.. Sorry
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

doen we dat, ander bellen we wel met cotact.

net zo makkelijk


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Dinky

@Patrick, rijden wij nu wel samen op, of gaan wij ook apart?....

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

2yellow4u

Wordt er eerlijk gezegd ook een beetje moe van. Ik ga lekkah op m'n eigen houtje ;)

2yellow4u

Word er moe van... En zie geen gatje meer in het oprijden. Zien we elkaar in Zandvoort wel. Wordt het toch nog gezellig...

Taxloss

Anders rijdt iemand ff langs mijn huis om de spullen mee te nemen. Ik kom namelijk alleen die kant op om ons als club op de kaart te zetten. We hebben een andere plek en moeten laten zien dat we er zijn. Ik heb de vlaggen, de vanners enz enz. En ja ik kom na drie dagen intensieve therapie omdat het goed is voor de club. Omdat ik dat er voor over heb.... En dat wil ik ook. Ik vind dat leuk

Maar met elkaar oprijden voor ons club is niet te realiseren??? Beetje heel erg jammer..... Stelt me teleur. Vooral omdat het zo mooi zou staan...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Zeurdoos

Citaat van: Taxloss op 26 april 2012, 13:42:44
De ter*ng.... Dan moet ik om zeven uur van huis.... Vind ik echt niet grappig

Ik rij meteen van uit mijn nachtdienst die kant op ;) dus rij om 6 uur richting Zandvoort