zwarte micra.

Gestart door thekleine, 19 december 2011, 12:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thekleine

Hallo,

dit is mijn micra uit 93.  maar de productiedatum is 1992 dus nog een k10.

ik heb trouwens daar nog een vraag over. zijn daar dakdragers voor te vinden?



https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/294876_262538213774652_100000554267158_1046129_7758133_n.jpg

nismic

Je hebt een K11.
De K10 is het vierkante model.
Op marktplaats en speurders zijn dakdragers voor de Micra te vinden.
Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

Milo

#2
Welkom!
En wat een vette K11 ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

skralebenderacing

grappig hoor met die white walls
micra power, simply the best

Rob

idd gewoon een k11

CiteerDe tweede generatie Nissan Micra, de K11, kenmerkte zich door de ronde vormen. Dit model was in productie van 1992 tot 2002. In Nederland was de K11 alleen verkrijgbaar in een drie- en vijfdeurs hatchback uitvoering. In Japan was de K11 tevens verkrijgbaar als cabriolet, station-wagon ( W-K11 Micra Box), sedan en pick-up. In 1995 kreeg de K11 de eerste kleine face-lift (onder andere de grille). In 1998 was de facelift grondiger wat resulteerde in onder andere een nieuw interieur, grotere koplampen, een motorkap met daarin twee losse grilles, nieuwe bumpers en nieuwe achterlichten. In 2002 onderging de K11 een laatste kleine face-lift. De Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het jaar. Als motoren waren er eerst alleen een 1000 cc (CG10DE) en een 1300 cc (CG13DE) verkrijgbaar, later werd de 1300 cc vervangen door een 1400 cc (CGA3DE). Alle benzinemotoren waren voorzien van 16 kleppen (16V) met dubbele nokkenas (twincam). Ook een 1500 cc diesel werd later geïntroduceerd, deze was atmosferisch en kwam van Peugeot. De automaat-versie was uitgerust met een CVT-versnellingsbak. In Taiwan is de Micra K11 sinds 2005 opnieuw verkrijgbaar omdat de K12 niet gewild is in Taiwan. Deze Micra K11, genaamd Super March, is totaal vernieuwd met onder andere nieuwe koplampen, digitaal dashboard, nieuw interieur, LED achterlichten en knipperlichten in de spiegels. De Super March is verkrijgbaar met de oorspronkelijke 1300 cc (CG13DE) motor.
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Whaha dta is leuk, die White Walls ook nog de velgjes rood ooit eens?

Dakdragers kan je het beste op Marktplaats kijken of averteerder aanspreken die er in leverancierd.

heb je voor de rest nog iedeeen of plannen met de K11?

ohwja Welkom op het forum O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Welkom! Leuke auto!  O0

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

TeSprouT

Welkom hier op het forum, nette K11 heb je! :)
Love the potiential

2yellow4u

Welkom bij de club en veel plezier en 'know how' op het forum gewenst!

Riesh

en dan ook nog subtiele vlammetjes haha geweldig...
Micra Addict

thekleine

bedankt voor de informatie! white walls heb ik gewoon met verf erop geschilderd.. ziet er goed uit.. het is nu een beetje geel verkleurd wat nog mooier is.. het moet wel low budget blijven.. het is namelijk een krijgertje. moest nieuwe wielen. een balk gelast en een uitlaatspruitstuk vervangen worden en nu rijd hij weer als een malle met apk.


Ik wil er dakdragers op zetten en daarop houten plankjes. voor de classic look.

Verder zijn alle micra logo's vervangen voor matchbox logo's..just for fun.


Milo

Citaat van: thekleine op 20 december 2011, 17:15:05
Ik wil er dakdragers op zetten en daarop houten plankjes. voor de classic look.

Verder zijn alle micra logo's vervangen voor matchbox logo's..just for fun.

Hahaha ge-wel-dig! ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

skralebenderacing

Citaat van: thekleine op 20 december 2011, 17:15:05
bedankt voor de informatie! white walls heb ik gewoon met verf erop geschilderd.. ziet er goed uit.. het is nu een beetje geel verkleurd wat nog mooier is.. het moet wel low budget blijven.. het is namelijk een krijgertje. moest nieuwe wielen. een balk gelast en een uitlaatspruitstuk vervangen worden en nu rijd hij weer als een malle met apk.


totaly agree beetje low budget tuning is altijd goed.
ook nog van plan velgjes rood te maken (zou hem wel goed staan)?
O0
micra power, simply the best