DROOGIE ,S RIDE

Gestart door droogie, 12 mei 2005, 17:44:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin

:) Micra k12 1,2 80 pk :)

droogie

ik ga zo vor ik de kroeg in duik nog effe langs me werk dus ik zal effe horen  :duim:

i loves micrapower

en al wat meer bekend wat het uitdeuken kost ik heb ook nog wel intresse  heb wel geteld  22 deukjes geteld dus zijn er nog al wat
de meeste zijn door vallende eikels uit boomen men dak is net een golf bal aan het worden  >:D 

Challenge

Is misschien dan special eikelpaint >:D ;D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

droogie

zo zaterdag beurtje gedaan bij de micra dus hij is weer helemaal top

wat ik gedaan heb":
-olie ververst +oliefilter
-versnellings bak olie ververst
-brandstoffiltervervangen
-bougies vervangen
-remvloeistof ververst

moet alleen 2 nieuwe voorbanden nog,want de linker begint er wat canvas zicht baar te worden  en dat duurt bij  de rechter denk ik ook niet lang meer dus zijn lekker op   >:D ;D

droogie

#80
zo heb weer een update ik heb er nou een laser eindemper deronder ziten ziet er leuk uit vind alleeen dat ie beetje weinig herrie maakt :'(

[verwijderd door de admin]

Challenge

Ziet er goed uit :duim:
Das toch beter,ik heb ook die laser en klint veel stiller dan remus.
Maar je kan beter onopvallend hard rijden dan een hoop herrie >:D

Scheelt je weer een paar knaaken als je ome agent tegen komt.....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

droogie

Citaat van: Challenge op 09 september 2005, 14:55:36
Ziet er goed uit :duim:
Das toch beter,ik heb ook die laser en klint veel stiller dan remus.
Maar je kan beter onopvallend hard rijden dan een hoop herrie >:D

Scheelt je weer een paar knaaken als je ome agent tegen komt.....


hahha ja oke maar je koop zon uitlaat voor de herrie toch  :D

w8upforme

Mijne maakt ook weinig herrie hoor  ::) ::)
Is bij mij alleen bij lage toerentallen dat ie vrij veel geluid maakt, boven de 3000 toeren neemt t geluid juist af, dus op de snelweg heb ik er geen last van met lange stukken rijden, khoor m vooral bij t stoplicht :wave:

droogie

ja maar ik was me swift gti gewent met 115 db  ;D

Michiel

Anders sloop je je katalysator eronder uit, heb ik ook gedaan, is nu een lekkere brom en met een hoop gas best hard.
En het scheelt je iets vermogen wat je wint.

Challenge

Wat ik heb gehoord is dat bij een micra de kat welghalen geen meer vermogen geeft,zeer betrouwbare bronnen ^-^
Enigste voordeel is een prent van ome agent en met meer herrie valt wel mee had hem ook leeg.Maar was niet zo heel veel meer.
En een micra mag ook wel een beetje meer tegendruk hebben anders verlies je koppel.

Martijn
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Erwin

Vind die uitlaat er erg mooi onder staan en dat geluid zou mij echt niet boeien :), denk dat ik ook maar voor de laser ga  >:D
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

droogie

naja op zich maakt het ook niet zoveel uit hoor maar had wel effe meer verwacht  >:D
maakt ook niet uti hij staat mooi en keb er ook een k&n kit op die zat herrie maakt :duim:

morgen effe de micra grondig poetsen heb hem al bijna 2maanden niet gewassen   ::)
dus morgen maak ik wel paar mooie foto,s en mischine wel filmpie vant geluid  :D

droogie

zo me achterscherm is gespoten en weer helemaal netjes nou hopen dat ie voorlopig geen schade heb en heb een kroege auto gekocht waar zat schade aan mag komen een bmw e36 325vanos  (2.5 6cil 24v) lekker gumme dus  :D