DROOGIE ,S RIDE

Gestart door droogie, 12 mei 2005, 17:44:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel

Dat is best een grote subwoofer :)

droogie


MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Erwin

Te vet kerel :), ik wil ook zoiets, maar ik mag het niet  :-[, blijft mijn moeders boodschappenkarretje
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

ex streetlegal micra

Citaat van: Erwin op 12 augustus 2005, 22:04:22
Te vet kerel :), ik wil ook zoiets, maar ik mag het niet :-[, blijft mijn moeders boodschappenkarretje
er zijn manieren zat om een woofer in te bouwen zonder ruimte verlies
in mijn astra liggen nu 4 woofers en er moeten 2 honden in 1 van 75 kg en een kleintje
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Erwin

Citaat van: ex streetlegal mic op 13 augustus 2005, 10:41:34
Citaat van: Erwin op 12 augustus 2005, 22:04:22
Te vet kerel :), ik wil ook zoiets, maar ik mag het niet :-[, blijft mijn moeders boodschappenkarretje
er zijn manieren zat om een woofer in te bouwen zonder ruimte verlies
in mijn astra liggen nu 4 woofers en er moeten 2 honden in 1 van 75 kg en een kleintje

Zou ge misschien wat info kunnen sturen hierover @ een privebericht?
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

ex streetlegal micra

 :duim: dank u  :duim: dank u  :duim:
maar ook de ruimte boven / naast de wielkasten - onder de bijrijdersstoel (platte sub van pioneer)
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

aztec micra


Erwin

Citaat van: ex streetlegal mic op 14 augustus 2005, 10:36:53
:duim: dank u  :duim: dank u  :duim:
maar ook de ruimte boven / naast de wielkasten - onder de bijrijdersstoel (platte sub van pioneer)

Onder de bijrijdersstoel, hoe wil je die kist fixen daaronder?? wil namelijk wel subs. Maar zou dan onder alle 2 de stoelen willen hebben.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Michiel

Ziet er erg vol uit, gaat waarschijnlijk ook erg hard :)

Al eens een DB meting gedaan?

Marije

hmm geloof niet dat ik in de auto wil zitten als die een beetje hard aangaat  >:D
Aztek 60/180

droogie

haha ja wil nog wel eens een db meting doen zou gen idee hebben hoeveel ie geeft hij gaat ie iniedergeval erg hard  :D

droogie

zo vandaag me auto eens strak laten maken zaten allemaal kleine duekies in me schermen enzo zoals in bijna iedere auto en er zat  een duek van ong 12cm midden in me duer (laat nooit meer me auto bij de kroeg staan het hele weekend als ik uitga  >:( )

dus nou alles weg laten halen door zon gast die ken uitdeuken zonder spuiten dus hij is nu weer helemaal als nieuw hopen dat hij nou een beetje deuk vrij blijft  :-\

Jan-Paul

Wat kost zoiets bij die gast?
Penningmeester Nissanclub Nederland

droogie

pff ik zou het niet weten ik heb het via me werk laten doen dus ik was voor alle deuken 4tientjes kwijt maar ik wil wel horen wat het normaal kost ala je intresse hebt???