Micra K10 1986

Gestart door K10, 01 december 2011, 23:23:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K10

Hoi allemaal,

Vreemd, ben al langer lid van de club, en weet zeker dat ik me al eens heb voorgesteld, maar kan het nergens meer vinden...dus nog maar een keer.

Ik ben inmiddels al bijna 1.5 jaar de eigenaar van een zilver/groene Micra 1.0 DX uit 1986 met nu ongeveer 67000km op de teller.

Ik kom uit het Zuiden van Limburg en dat geeft de mogelijkheid die 1 liter regelmatig goed in toeren bergop door te trappen opdat het beestje niet van ouderdom in slaap sukkelt.

Ondertussen heeft de Micra wel wat mankementjes opgelopen uiteenlopend van hangende deuren, deuken, krassen op de voorruit, kraakjes, piepjes, rammeltjes, koude lucht uit de voorste luchtroosters, afgebroken antenne, radio uit 1986 met cassette, algehele ouderdomskwaaltjes, recent nog een hevig lekkende oliedrukschakelaar ontdekt, slecht stationair draaiend en gisteren een lekke band...dus, genoeg om de ingezakte hobby wat nieuw leven in te blazen...



Zelfs de gevoelige plaat is er in die 1.5 jaar nog niet aan te pas gekomen...maar dat zal binnenkort goed worden gemaakt ( een aantal vrije dagen staan in de planning) dus die houden jullie te goed.

groeten

Armand