Grande Punto (ex micra rijder) van Erwin

Gestart door Erwin, 27 november 2005, 10:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sylvia

Heb je een foto van het dashboard dan kan ik je wel vertellen hoe de oude radio eruit moet.
Of weet je wat voor merk de radio is die er nu inzit.

Ed

Challenge

Volgens mij wat ik begreep is het een standaard ingeboud dashboard radio van nissan.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Erwin

#62
Het is een geintegreerde radio. het vakje is wel precies de goede grootte. maar moet even weten hoe die oude los gaat.

Het vakje zou ietsje groter kunnen zijn, maar daar vind ik wel wat op :)


:) Micra k12 1,2 80 pk :)

sylvia

Heb je een foto of het merk.

Ed

sylvia

#64
Vraagje nog zitten er links en rechts naast de draai knoppen twee gaatjes van ongeveer 3 millimeter.
Als die er niet zitten dan moet je het gehele middenconsole eruit halen en die zit waarschijnlijk geklikt met clips.
Het vak waar de radio in moet is een standaard maat en dus bij alle auto's even groot en gaat dus de radio gewoon passen.

Ed

Micra_powerk10

Volgens mij zitten er geen gaatjes in.. maar kan me vergissen

zaten er geen radiosleuteltjes bij?? toen je hem kocht?

Citaat van: sylvia op 11 mei 2006, 22:52:24
Vraagje nog zitten er links en rechts naast de draai knoppen twee gaatjes van ongeveer 3 millimeter.
Als die er niet zitten dan moet je het gehele middenconsole eruit halen en die zit waarschijnlijk geklikt met clips.
Het vak waar de radio in moet is een standaard maat en dus bij alle auto's even groot en gaat dus de radio gewoon passen.

Ed
I am only the driver..
Ford USA Mustang

nismo

je hebt nog geluk als ik dat dashboard zie, bij ons zat de radio geintegreerd met een boordcomputer

Anti autostyle!!

Erwin

Dat is mijn dashboard niet :), zit nog een boordcomputer boven. dit is een willekeurig plaatje van internet.

Maar radio is wel los van boordcomputer.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Heiko


Erwin

Krijg em niet los, haat dat ding, morgen maar is met koevoet proberen.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

nismo

ik zou even de dealer vragen als ik jouw was, anders kan het nog een duur grapje worden ( aangezien wij al problemen kregen met de boordcomputer/radio ed) toen we neon erbij zetten  ::)

Anti autostyle!!

Erwin

#71
ja, ik heb zo'n *&^*(#$@^#%&* dealer die dat soort dingen niet doet. en ik heb geen dealergeld.

Zo, ben erachter :P, moet heel de bovenkant van mijn dashboard halen, incl A stijl :P. dan kan ik bij 3 schroefjes die daar nog achter zitten en is die eruit te halen.

Ws een zondagje wat te doen  ;D
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Challenge

Weet je gelijk wat er allemaal achter het dashboard zit :-X
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

THE DOLPHIN

olla,

Nou voor die kit moet je sikaflex hebben is te koop bij elke ruitenboer ik heb de mijne gekocht bij autototaal glas en voor die uitlaat zou ik graag meer info van jou willen hebben omtrend welke type en wil je alles of enkel de einddemper zals ik deze gegevens heb van jou dan kan ik maandag aan de slag voor jou.


Met vriendelijke groet,

The Dolphin
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

Erwin

Citaat van: THE DOLPHIN op 12 mei 2006, 20:26:40
olla,

Nou voor die kit moet je sikaflex hebben is te koop bij elke ruitenboer ik heb de mijne gekocht bij autototaal glas en voor die uitlaat zou ik graag meer info van jou willen hebben omtrend welke type en wil je alles of enkel de einddemper zals ik deze gegevens heb van jou dan kan ik maandag aan de slag voor jou.


Met vriendelijke groet,

The Dolphin

spreek je er nog over, momenteel zit ik ook krap met geld.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)