Grande Punto (ex micra rijder) van Erwin

Gestart door Erwin, 27 november 2005, 10:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nynie

Zwaar gaaf kistje! Ik heb ook zoiets.. Moet nu alleen nog de rest bekleden in het zwart ipv grijs.. Dat word nog een heel gedoe denk ik!

Erwin

Zo, even een kick na een tijd niks van me te hebben laten horen.

Volgende week ga ik voor mij zelf een auto kopen. Is helaas geen nissan, maar deze auto sprak me echt supererg aan.

Het is een Fiat Grande Punto Racing 16v geworden. Echt bijna alle opties zijn aanwezig en het rijdt echt geweldig. Ik zal wel een fotootje posten als ik hem heb.

de micra gaat de deur uit omdat mijn moeder er toch nooit meer in reed.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Challenge

oke dan,
jammer dat de micra de deur uitgaat.
Maar laat maar een keer een leuke foto zien :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Erwin

Hij is besteld ;), splinternieuw alles :D ::D. Moet nu alleen tot september wachten tot die er is :(.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Challenge

Heb je toch nog mooi bedenktijd om de micra te houden :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jan-Paul

Welke motor heb je in die Grande Punto? Toch wel de nieuwe 120 pk 1.4 turbo neem ik aan?
Penningmeester Nissanclub Nederland

Erwin

Ik heb voor de 95 pk versie gekozen, over 3/4 jaar ga ik waarschijnlijk voor een abarth kijken :).

95 pk voldoet wel en er komt een leuk uitlaatsysteempje op, en nog wat kleine motorische aanpassingen die het geheel wel op 110/115 pk moeten brengen.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Erwin

Na een tijd niks van me te hebben laten horen, nu dan toch maar een paar foto's van mijn Grande Punto.
Werk 6 dagen per week tegenwoordig en heb het nogal druk, maar hier is alles goed gelukkig :).

tot nu toe bevalt mijn auto erg goed en hoop dat dat ook zo zal blijven, maar ik blijf toch Japans het leukste vinden  ::)









:) Micra k12 1,2 80 pk :)

MicraMuts

Is de BP je sponsor?  ;)  >:D

Maareh leuk autootje! en leuk dat je toch nog ff komt kijken bij je oude clubje!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nismo

Leuke auto! Goed gepoetst ;)

En leuk om weer eens wat te horen

Anti autostyle!!