Puzzeltoertocht/najaarsmeet 6-11-2011 te Hellendoorn

Gestart door 2yellow4u, 01 oktober 2011, 18:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

Nou poging 2. Ik had net een heel verhaal getypt en de foto's ingevoegd. Valt mijn internet weg. Kan ik alles nog een keer gaan doen... Maar goed...

Als eerste wil ik iedereen heel erg bedanken voor vandaag. Ik vond het een zeer geslaagde dag!

Bij aankomst kregen we lekker thee of koffie met een gebakje! Wel jammer dat er 3 gebakjes tekort waren, dat was voor mij het enige minpunt van de dag!

Verder vond ik het heel leuk om eens te puzzelen tijdens het rijden. We hebben een mooi deel van de omgeving mogen bekijken en ondertussen werd er ook nog van ons verlangd dat we goed zouden opletten om alle plaatjes te vinden.
Dit was pittig maar erg leuk.


Ik vormde samen met Joery een team en dat ging lekker. We hadden oog voor detail om het zo maar te zeggen. We zijn dan ook op de eerste plek geeindigd!!
Joery bedankt!!

Het was een keer wat anders dan een standaard tourrit die we als club natuurlijk al vaak hebben gedaan. Zo proberen we iedere keer leuke afwisselende dingen te bedenken. Ik vond het in iedergeval erg leuk!

Toen we terug kwamen van de rit kreeg iedereen 2 consumptiemunten en kon daarmee nog wat te drinken bestellen. Tegen de tijd dat het donker werd zijn we naar buiten gegaan en hebben we nog een paar foto's gemaakt.

Het resultaat zie je hier!!!


















I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

zo hehe ben net thuis, merk wel in het sterve donker ik werinig te zien heb maar goed.

het was een goeie opkomst en een leuke puzeltocht waarbij ik helaas als laatste ben geijndigt.

we hadden voordat we begonne een lekkere bak koffie en een overheerlijjke appeltaart met lekker veel slagroom.
kregeneen klipboard met de route en 3 pagina's met foto's en ging maar als eerste weg omdat niemand ging en was als eerste terug maar ben weer een gedeelte van de route wezen rijden omdat ik ergens nog een aantal foto's ou nemen.

ga zo de foto's uploaden en op het fora plaatsen

Het was een Heerlijke opkomst en Bedankt dat het een leuke Meeting/Puzzelrit is geworden.
Dank ieder die op de meet is gekomen O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer















foto's maked by 2yellow4u.(onderstaand O0)




dit was een greep uit een aantal foto's en we zullen gauw weer eens een mooie leuke meeting gaan organizeren met de crew.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Het was weer gezellig! Lekker wezen puzzelen, maar heb toch liever een toertocht met zijn allen :) Had je niet meer foto's gemaakt Patrick?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joery-Joery

De Meeting is mij erg goed bevallen, helaas was ik wel aan de late kant omdat het bij Utrecht erg vast stond :-X

De puzzeltocht was erg leuk, leuker dan ik had verwacht. Natuurlijk is het ook erg leuk dat Nicole en ik gewonnen hebben  >:D Jij was erg goed hoor en dat tijdens het autorijden  O0

Taxloss

Citaat van: Joery-Joery op 06 november 2011, 20:15:27
De Meeting is mij erg goed bevallen, helaas was ik wel aan de late kant omdat het bij Utrecht erg vast stond :-X

De puzzeltocht was erg leuk, leuker dan ik had verwacht. Natuurlijk is het ook erg leuk dat Nicole en ik gewonnen hebben  >:D Jij was erg goed hoor en dat tijdens het autorijden  O0

Ik heb gewoon bij alle verdachte objecten geroepen of het misschien iets was.

Maar die nummer 30 en waterschap waren wel da BOMB!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

skralebenderacing

Citaat van: Taxloss op 06 november 2011, 20:35:13
Citaat van: Joery-Joery op 06 november 2011, 20:15:27
De Meeting is mij erg goed bevallen, helaas was ik wel aan de late kant omdat het bij Utrecht erg vast stond :-X

De puzzeltocht was erg leuk, leuker dan ik had verwacht. Natuurlijk is het ook erg leuk dat Nicole en ik gewonnen hebben  >:D Jij was erg goed hoor en dat tijdens het autorijden  O0

Ik heb gewoon bij alle verdachte objecten geroepen of het misschien iets was.

Maar die nummer 30 en waterschap waren wel da BOMB!!

op die manier hebben jullie dus gewonnen
toch waren we niet ver weg  :P
maar was wel een geslaagde meet
micra power, simply the best

2yellow4u

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor haar/zijn komst!
Het was mijn inziens een geslaagde en gezellige meet.
Weer anders dan de meets die we tot nu gehad hebben.

Ik ben al aan het brainstormen voor de volgende meet en
wil dit weer iets speciaals laten worden.

Nogmaals bedankt voor jullie enthousiasme O0

2yellow4u

Ps. Mijn foto's komen nog!
Even wat andere dingetjes aan mijn hoofd :P

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...




Red Racer

knappe foto's en helaas ben ik niet gestopt bij de nissan dealer, kon ik ze wel flyeren hehehe.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Daarom waren ik en Menno ook laat terug, ik was niet langs
huis gegaan :P maar ben onderweg overal gestopt om foto's te maken!
Zo vaak kom ik helaas niet in Overijssel dus moest het een en ander
op de gevoelige plaat worden vastgelegd Haha.

Anders hadden we op zekersss gewonnen ;D