Puzzeltoertocht/najaarsmeet 6-11-2011 te Hellendoorn

Gestart door 2yellow4u, 01 oktober 2011, 18:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

skralebenderacing

Citaat van: Bunny op 04 november 2011, 22:13:06
Citaat van: skralebenderacing op 04 november 2011, 18:43:23
heey bunny ben dit weekend in garyp miss kunnen we wel vanaf grou oprijden zondag ochtend
Is goed, ben daar om ongeveer half 11.
zullen we dan maar zeggen om half 11 bij station grou?
micra power, simply the best

Bunny

ok, als ik er kwart voor nog niet ben mag je wel vertrekken. Kom ik je onderweg misschien nog wel tegen :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

skralebenderacing

micra power, simply the best

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

zo adresje nog maar eens hier zetten:


Het adres is;

Ommerweg 150
7447 RJ Hellendoorn

Om 12.30 verzamelen dan drinken we gezellig wat met z'n allen.
Het is raadzaam iets eerder aanwezig te zijn.
Aanvang toertocht om 13.30.

De toertocht duurt ongeveer 1,5 a 2 uur en is een kleine 80 km door
het mooie Overijssel.

We gaan er een top-meet van maken...

Tot Morgen!

Taxloss

Ik ben waarschijnlijk ietsje later maar ik kom zo snel mogelijk in ieder geval voor half 2 haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...



terl

endless project =D

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joosie200

Als laatste ben ik er en als eerste weer thuis  :-[

Was een leuke route :) en het spotten van de afbeeldingen/foto's was een prima afleidingsmanoeuvre aka bezigheidstherapie. :P En terwijl ik er naar toe aan het rijden was heb ik mijn eigen sightseeing tour gehad door Twenterand/Salland. Ging ik nog zo op tijd weg van huis, kwam ik toch weer te laat aan. Moet maar eens aan de navigatie. En Nicole voor zijn, dat ik maar op 35km er vanaf zit wil niet zeggen dat ik de omgeving ken :') Als ik toch die kant uit ga rij ik richting Dedemsvaart/Nieuwleusden of Heino/Nijverdal/Almelo. Dus N377/N43 of N35.

Ik wou dus vanaf de N35 doorsteken via binnendoorweggetjes richting de N347. Beetje hopeloos, want ik kon veel beter rechtstreeks via Ommen zo richting Hellendoorn kunnen rijden.  ::) Achja.. meeting was dus geslaagd. Al keek ik vreemd op toen men doodleuk zei: ja, de taart is op. Kon de mejuffrouw in kwestie natuurlijk weinig aan doen, bovendien was de krentewege prima. Maar ik had graag thee met appelgebak gehad  :-\ Ze wisten toch wel dat we met x aantal mensen kwamen? Dan haal je toch voldoende in huis  ??? Enfin, doet er verder ook niet meer toe. Geslaagde puzzeltocht. En team Zwolle is tweede geĆ«indigd  8) Toch vond ik vorig jaar de najaarsmeeting leuker met een treintje aan micra's achter elkaar de omgeving van [regio] onveilig maken. De puzzeltocht was leuk uitgezet, daar niet van. Maar met zijn allen achter elkaar aanrijden is leuker vind ik.