Schoolbord Micra :)

Gestart door Henkie, 20 augustus 2011, 23:16:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henkie

Vanmorgen Blikjes verf gekocht.

Eerst het tank klepje geverfd, Ja, met de kwast!
zag er redelijk uit.

Ben toen maar verder gegaan. Niks schuren of ontvetten!!  gewoon verven!!  Haha...
Met dit als resultaat.

20 Euro paintjob!!

Verf is niet overal even dekkend, en orginele kleur kun je nog wel zien bij rooster op motorkap,deur,grill maar ik vindt em nog niet eens zo slecht.






skralebenderacing

haha zo mag ik het zien.
wat nou dure 'paint jobs', met een blikje verf en een kwast kom je ook al een heel end.
ziet er strak uit hoor
micra power, simply the best

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Ik houd van schoolbordverf
Micra Addict

FRmicra


Taxloss

Citaat van: Riesh op 21 augustus 2011, 08:47:53
Ik houd van schoolbordverf

Ik ook, maar dat komt door mijn werk... hahaha. Al hebben we geen echte krijtborden meer. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

jij bent die ene die een foto van zijn grolsh dingetje liet zien aan zijn sleepoog.

ziet er goed gelukt uit O0 toppie, zou aleen nog even de deursponingen en de wielkasten mee verven zodat je het rood niet zo goed meer terug vind.

heb je nog intresee in verlagings veren?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Henkie

Yep, heb een grolsch beugel aan mijn sleepoog hangen.
en ja, er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet (deursponning,wielkast ed.)
maar ik had het op een gegeven moment wel ff gezien met verven, heb er zelfs een blaar aan overgehouden. bovendien was het erg warm en de verf was haast al droog voordat het op de wagen zat. 

Citaat van: Red Racer op 21 augustus 2011, 12:44:45
jij bent die ene die een foto van zijn grolsh dingetje liet zien aan zijn sleepoog.

ziet er goed gelukt uit O0 toppie, zou aleen nog even de deursponingen en de wielkasten mee verven zodat je het rood niet zo goed meer terug vind.

heb je nog intresee in verlagings veren?

Provo

Ziet er goed uit  O0 én het is goedkoop! Je moet inderdaad de binnenkante nog n beetje meeschilderen! Bladerd je verf trouwens niet af ofzo?
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Henkie

Nee, verf zit er nog steeds op, tot nu toe...
Heeft alwel een behoorlijke partij regen te verduren gekregen, maar hij blijft zitten.

Citaat van: Provo op 22 augustus 2011, 00:10:55
Ziet er goed uit  O0 én het is goedkoop! Je moet inderdaad de binnenkante nog n beetje meeschilderen! Bladerd je verf trouwens niet af ofzo?

EA

Haha, mooi hoor :)

Nu is het wachten tot de buurtkinderen met hun stoepkrijt langs komen ... :P