[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

Me like, jammer dat de toplagers + MOEREN ook in kleur zijn maar verder ziet het er goed uit
Micra Addict

Provo

Toplagers ga je niet meer zien, er komt een potje over en de moeren krijgen ook n andere kleur. Potje en moeren krijgen wss de kleur zwart sinds datk die kleuren combineer.
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

Goed zo, je hebt er al over nagedacht dus !!
Micra Addict

Provo

#34
Vandaag nog wat verder geknutselt, motor aangesloten. Sinds datk de Carb eraf had gehaalt en volledig uit elkaar gehaalt, de onstekingsmodule eraf had gehaalt en proper gemaakt hadk wel wat schrik dat ie niet ging starten/werken dus hadk alles aangesloten en dit was het resultaat (er staat wel geen uitlaat op  :D ):



Ik had wel al benzine in de carb gedaan vandaar dat hij DIRECT in gang schoot! Was ik even blij  ;D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Red Racer

whoohw netjes gedaan.

leg je er nog eens een schroefset onder dan komt ie mooi naar de grond toe O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Provo

Slecht nieuws, transmissiebak heeft het volledig begeven, ik krijg er geen beweging in nog geschakeld. Vandaag er helemaal uit gehaalt en terug in elkaar gestoken, er blijkt iets mis te zijn met het schakelmechanisme, hij blijft ergens achter hangen zodat schakelen niet meer kan...
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Provo

#37
Na veel problemen te hebben gehad met de versnellingsbak en de carburator die stationair 3000 toeren draaide, zijn we eindelijk verder geraakt! De super S body kit is gestoken, de motor werkt, ruitesproeiers terug aangesloten, de lichten er terug opgezet en half het interieur geplaats. Ook de Neon verlichting is al operationeel!

De foto's:


De auto, ik heb het frontje weggelaten want ik wil er n zart frontje van een micra uit 87'... De velgen vind ik eerlijk gezegd een beetje teveel van het goede :-P




Zoek nog mistlampen!  :'(






Twas ondertussen al wat aan het schemeren...





Alle audiokabels zijn al getrokken, moet er nog 1 leggen voor mijn ventilator te laten opspringen en dan kan het interieur er nog in, niet veel werk dus :)



De neons!






Er is al 1 neon licht gesneuvelt dus moete we een nieuw setje bestellen :-/
Laat maar iets weten wat jullie ervan vinden ^^ en als er nog ideeën zijn, laat maar iets weten!!

Grtz


Provo

Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Milo

Vind het er zeker vet uitzien!
Maar hoe wil je een grill van een pre-facelift in een facelift zetten?
87 K10 is tog PRE?
En hoezo is je linkervoor velg niet meegespoten?

Vind de neon zelf niet zo'n practische/mooie plek hebben.
Bij de dorpels had ik mooier gevonden.

Verder vind ik hem supermooi geworden!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Provo

Linkervoorvelg is wel meegespoten, alleen zit er n nagel in die band zodat de reserveband erop staat :D

Over de grill, alsk de originele grill erop zet is da teveel, kwil wat contrast en sinds ik zwart als 2de kleur heb zou n zwarte grill wel passen.

En over die neons is ng veel discussie over (ze raken vanachter wnnr ik draai :/ ) ma neons in de dorpel zouden idd niet slecht staan, of gwn dorpels én wielkasten! Ik zal ma eerst zien datk er legaal de baan mee opmag en dat i volledig af es :D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Milo

Legaal met op de baan mag niet, "dat leid mensen af" wordt er dan gezegd.
En wat de grill betreft: dat snap ik, maar wat ik bdl is dat een PRE-facelift k10 grill kleiner en smaller is.
Hoe je dat er dan in gaat zetten?
Zo bdl ik het :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ex streetlegal micra

ik denk dat als je de kleuren omdraaid van je velgen dat dat een mooier effect geeft
dus een zwart hart met een brons/gouden velgrand
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Kevertje-SYS

Zie ik nu alle audio kabels aan een kant liggen ??
Ik zou de rca (tulp) kabels aan de andere kant leggen dan de voedingskabel
Anders heb je grote kanst op storingen (Dynamoruis)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Provo

Bedankt voor de reacties!

@ Milo: Ik heb de neons uitneembaar voorzien  O0 dus op de keuring haalk ze er wel even af! En is dat frontje van de K10 uit 87' kleiner? Chasis is toch uiteindelijk hetzelfde en lampen ook, dan zou je toch denken dat de frontjes even groot moeten zijn? Maar zo erg is het uiteindelijk niet wan ik wil het frontje een beetje "custom made" maken en dan zwart spuiten  8) ik heb ook al even gezien voor neons onder de dorpels, niet zo duur  :)

@Ex Streetlegal Micra: ik ben idd ook niet tevreden over de velgen, ik vind het een beetje teveel, ik zou ook een andere kleur willen maar ze zijn eenmaal gespoten en er is geen weg terug! Ik wil n lichter kleurtje (zo n beetje van de reserve wiel vanvoor in het silvergrijs) daarom denk ik datk alu velge koop erges vo n goed prijsje  :)

@Kevertje-SYS: ik heb nog nooit gehoord van Dynamoruis (mss iets van Nederland?) maar ik ben het wel even gaan opzoeken. Is het gzn niet omdat je voedingskabel (de dikke rode) n elektromagnetisch veld opwekt die interfereert met die van de signaalkabel vans de audio? Maar sinds de audiokabels zijn voorzien van n shield is die interferentie toch verwaarloosbaar? Zoniet dan moetk eve de audiokabels langs de linkerkant van de auto plaatsen  :P merci vo de info!!

Morge zou die bijna volledig af moeten zijn ^^

Grtz



Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Kevertje-SYS

Je hebt het goed opgezocht wat de ruis betreft
Ondanks de shield (en zelfs triple shielded) is het echt raadzaam de kabels te scheiden.
Dus als je je voeding (die dikke rode ja) aan de rechterzijde hebt, laat je de signaalkabel langs de linkerzijde lopen (of andersom natuurlijk)

Speakerkabels maakt niet veel uit waar die liggen.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level