[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

mocht je zover zijn, neem dan gerust contact met me op.  Ik zou het zonde vinden als deze niet binnen de club blijft
Micra Addict

RicK10

Jammer om te horen dat je hem gaat verkopen man, echt een geweldige auto, maar dat is een 240z ook  O0

Provo

Merci voor de reacties, ik blijf zowizo altijd wel aan de club hangen (iemand moet die plaats innemen als "die domme belg" ;) ) Waarom ik overstap naar een 240z is gewoon dat die vetgaaf is en niet als daily, elke vent heeft een oldtimer nodig. De kans is eerder groot dat ik met een bedrijfswagen ga rondrijden voor langere afstanden via de autostrade. Een K10 is niet gemaakt om tussen 3 a 4000 toeren continue te blijven, een ontplofte piston een paar maanden geleden is het levende bewijs ervan.

Kwestie van de auto vind ik het wel jammer om hem weg te doen, heeft me 5 jaar mijn leven in stand gehouden dus ik zou liegen als ik geen emotionele band ermee heb gecreëerd. Ik wil de auto ook veel liever in de club houden, omdat het met elke keer verbaasd wat jullie met kleine dingen allemaal kunnen doen dat zoveel esthetisch veranderd aan de auto. En ik moet eerlijk zijn, dat zijn dingen waar ik nooit zo goed in was, voor mij was het eerder de technische kant, motorisch waarin ik goed was. Ondertussen rijd mijn micra kwestie van gebruik bijna 1 op 18 (oftewel 600km met maar 34l).

Ik heb zo n 3000 à 3500€ ingestoken in het restaureren van de auto en is eigelijk nooit afgeraakt (kwestie van details zoals mistlampen fatsoendelijk bevestigen, interieur omwisselen, raam vervangen, polieren, iets maken voor windbescherming voor het open dak, andere veren steken zodat die niet aanschuurd vanachter,...) en door dat het mijn werk auto was heb ik nooit echt verder erop in kunnen gaan, dus weet ik ook als ik deze zou achterlaten hier dat die dingen eindelijk af worden gemaakt en deze de afwerking krijgt die de auto verdiende.


Greetz Provo
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

RicK10

Hee Provo, ik heb je een pm gestuurd

Riesh

Ga je hem toch kopen Rick?
Zou wel erg leuk zijn.
Als ik de groene niet had zou ik hem ook wel willen.
Micra Addict

RicK10

Nee Riesh, waarschijnlijk niet, ik heb er wel over nagedacht. Maar ik moet even zijn K10 kennis en handigheid hebben  :P

thieme

Zo lastig zitten K10's niet in elkaar dus ik zou zeggen gooi het op het forum ;) (als je je antwoord nog niet hebt)

RicK10

Nou het gaat meer over het spuiten en bewerken van de achterschermen..

Leo

Citaat van: RicK10 op 21 juni 2014, 13:59:42
Nou het gaat meer over het spuiten en bewerken van de achterschermen..

widebody k10 maken :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Bah een widebody is gatlelijk :D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

Citaat van: Provo op 29 juni 2014, 21:06:33
Bah een widebody is gatlelijk :D

een 240z is ook standaard geleverd met wielkast verbreders ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

jama Leo das dan ook nen andere auto hé :D en zover ik weet zijn wielkastverbreders ook niet echt een widebody (tenzij je er een hele kit opzet) :P
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Beenius

zo zo. 240z is wel mooi! Denk dat je wel een mooi 'onderhouds' geldpotje tevoorschijn mag toveren dan (A) en ze zijn toch prijzig in aanschaf.

Ik ben benieuwd

Provo

wel het voordeel is dat je maar 1 goede oldtimer moet hebben in je leven. Je kan trouwens maar met 1 auto tegelijk rijden :D
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!