Micra K11 1.0 16v turbo

Gestart door Xander, 11 augustus 2011, 14:17:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander

Na mijn 1ste bezoek aan Divalo vertelde hij mij dat al dat geneuzel zoals grotere injectoren, brandstofdrukregelaar stalen koppakking en van alles wat, niet nodig is als ik op 0,4bar ga rijden.
Dat kan gewoon met een standaard koppakking standaard injectoren en noem t maar op.
Ik moest alleen een grotere diameter uitlaat en als ik dat voor mekaar zou hebben moest ik nog een keer bij m langs komen en dan gaat ie met een lineare lambdasonde op de dynobank bij rica in wateringen.

Die brandstofdrukregelaar die ik er nu tussen heb is dus overbodig.
Ik zou gewoon kunnen rijden zonder die brandstofdrukregelaar, maar ik vind t wel gaaf staan zo. Zonde geld, ach ja, misschien wel...

richardwbb

Ok met de wideband dus, zonder brandstofdrukregeling? Wat wordt er dan afgesteld als ik vragen mag?

Xander

Zal wel iets te maken hebben met juiste brandstof lucht verhouding.
geen idee hoe die dat wil afstellen.

richardwbb

Citaat van: Xander op 11 augustus 2011, 21:45:21
Zal wel iets te maken hebben met juiste brandstof lucht verhouding.
geen idee hoe die dat wil afstellen.


Dat is nou net interessant

Xander

Als ik bij Divalo langs ben geweest zal ik hier wel verslag over doen.
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe die dat wil gaan doen en of ik nog andere dingen moet aanpassen of weet ik veel wat.

TeSprouT

Vandaag langs geweest en Xander zijn Micra ook even kunnen bewonderen.
Motorkap vind ik echt onwijs gaaf eruit zien, maar het aller vetste is als de auto start. Heerlijk geluid geeft dat!  8)

Ziet er goed uit! Mooi project zo!  O0
Love the potiential

Riesh

zijn hier nog vorderingen ?
Micra Addict

Xander

Op het moment ligt het een beetje stil...

Ik heb een tijdje terug een achterveerpootbrug gemaakt en gemonteerd.

Ik heb nog een paar vaste kuipstoelen voor weinig gehaald maar daar moet eerst een frame voor worden gemaakt zodat ze op me bestaande rails kunnen staan...

Op het moment heb ik weinig tijd en het weer zit ook niet echt mee helaas...

Ik wil nog s een schroefsetje halen voor een polo 6n die kan je met weinig moeite en gereedschap pas maken voor de K11.

Riesh

voor kan je beter een corsa B pakken die past veel netter
Micra Addict

Xander

En hoe zit dat dan met achter moet ik die dan wel van een polo gaan gebruiken...

Als dat zo is dan heb ik dus 2 setjes nodig en dat vind ik ook weer wat overdreven...

Riesh

nee hoor, is gewoon te bestellen bij een beetje goed bedrijf.
Micra Addict