Bunny's Micra K11 Cabriolet

Gestart door Bunny, 21 juli 2011, 10:31:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bunny

Slijpen nooit :P Heb hem vandaag weer omhoog geschroefd, wiel kwam tegen de wielkasrand. Woensdag word de auto uitgelijnd.

Heb al een tijdje de 2din radio eruit gehaald en een 1din middenconsole terug geplaatst. Ben er toen achter gekomen dat een middenconsole van een linksgestuurde Micra niet verwisselbaar is met een rechtsgestuurde Micra omdat de asbak en de 12v aansluiting omgedraaid zitten. Nu ben ik dus op zoek naar een middenconsole uit Engeland :P

Vandaag dan mijn nieuwe radio ingebouwd en een Apexi RSM met G sensor geplaatst.

Voor:


Na:

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

FF offtopic: wat heb jij voor radio daar @ onderste foto?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Laatste tijd niet veel meer gebeurt aan de auto maar ik gok zo dat er na de bbq weer een update komt. Voor nu even een kleine fun fact.

Ik hoorde gister al wat rammelen onder het stuur, reed vandaag weer even in de auto, nam de rotonde wat snel en toen kwam er zomaar Japans geld uit mijn dashboard gerold :P Het is niet veel waard maar wel leuk


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

lol, maak er een sleutelhanger van.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kevertje-SYS

Ketting eraan en aan de binnenspiegel. Of sleutelhanger inderdaad

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Vet hoor dat betekend ook dat sinds hij uit Japan komt niemand er fatsoenlijk een rotonde mee heeft genomen, tot nu dan  :P

Leo

Citaat van: Joery-Joery op 20 augustus 2012, 19:40:19
Vet hoor dat betekend ook dat sinds hij uit Japan komt niemand er fatsoenlijk een rotonde mee heeft genomen, tot nu dan  :P

volgens mij hebben ze daar weinig rotondes en alles draait er immers de andere kant op.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Red Racer

idd een geinige sleutelhanger van maken ;)

zo kan je aantonen dat ie uit het betere land komt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

Omdat mijn zilvere al een tijdje stil staat vanwege een defecte dynamo rij ik nog steeds in de cabrio, Laatste paar weken heeft het aardig wat geregend en dat heeft geleid tot het volgende probleem:

Bij het flapje onder het achterraam kan water blijven staan als het regent (rode gedeelte). Nu is er bij het groene stipje een heel klein gaat onstaan waardoor er water naar binnen druppelt. Opzich nog niet eens zo heel erg, ik heb dit dicht geplakt maar nu is er dus na een paar flinke stortbuien heel veel water in de kap gelopen (blauwe gedeelte). Dit zit zeg maar tussen 2 lagen doek in.



Aankomende zondag word dit eruit gezogen met een extractor, daarna gelijk de auto de garage in en het hele interieur eruit. Er lag al genoeg water binnen. Heb nu de achterbank er al uit wat al lekker aan het schimmelen was. Ik hoopte dat het niet verder was gekomen maar de bekleding achter de bestuurdersstoel was ook aardig nat.


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Wat is dat vervelend zeg.
Succes zondag met het probleem oplossen!

Milo

Jeetje man, lekker klote.
Hoop dat het werk allemaal een beetje meevalt!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)