pimp my interior...

Gestart door Willemvee, 07 juli 2011, 11:03:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willemvee

Rode Micra, dus deels rood interieur, rode led-verlichting en witte tellerplaten.
En ja, mijn stuur zit rechts.


Bunny

Ziet er grappig uit :P Heb je ook nog meer foto's van de auto zelf?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Willemvee

Verder is het gewoon een rode micra, niet zo paars als op de foto lijkt, maar dat ligt aan mijn camera...






Willemvee


Pobresh

#4
leeg

Willemvee


nismo1711

Ziet er goed uit!!

Echt gaaf geworden met de witte tellerplaten en de rode delen van je dash!!!
Hoe heb je die delen gespoten? heb je speciale spuitbussen gebruikt? ook geschuurd of ontvet voor die tijd?
Ik wil ook nog wat delen gaan spuiten van mn dashboard, namelijk tellerunit, middenconsole etc.... maar wil het wel goed doen, niet dat het er af vat als ik er per ongeluk al aanzit zeg maar.. haha

nog tips how to dow?

Groetjes stephanie
Because MICRA k10 1.2 Super S

Willemvee

#7
Om eerlijk te zijn heb ik gewoon verf van de action gebruikt... 2,95 per spuitbus. Maar wel goed ontvetten, daarna schuren met korrel 400 (zeer fijn dus) en dan geen haast hebben met spuiten. Tussen de spuitbeurten door gewoon goed laten drogen.
En uiteraard alles demonteren en de delen apart spuiten.

Ik ben wel tevreden met die verf eigenlijk. Op de deurgrepen zit het ook, en daar hang ik tijdens het rijden altijd met mijn arm op, maar er is nog geen enkel teken van slijtage of zo.

Ik heb inmiddels zwart met rode vloermatten gekocht, en het logo in het midden van het stuur weer zwart gemaakt.

De zwarte delen aan de buitenkant heb ik inmiddels ook allemaal geverfd, met zijdeglans zwart, gewoon met de roller. Is prima gelukt en ziet er allemaal weer fris uit!

Nu eerst even een beurt geven voor ik hem verder ga 'opleuken', want ik ga over drie weken met de Micra naar Hongarije, en dus moet hij een kilometer of 3500 wegtikken...

nismo1711

willem,

Bedankt voor je tips!

Ik ga denk ik ook nog even langs action omdat mijn micra nu tijdelijk niet rijd omdat we een andere motor inbouwen dus heb nog wel even de tijd en kan het nu mooi doen.

Dankje
Because MICRA k10 1.2 Super S

Willemvee

Succes! Ze hebben maar een paar basiskleuren bij de action, maar het rood is perfect hetzelfde als de auto in mijn geval!

nismo1711

ja rood is mooi, maar ik heb een donkergroene micra, dus ik ga voor zwart!

toch bedankt
Because MICRA k10 1.2 Super S

Willemvee

Zwart hebben ze ook, nog goedkoper zelfs geloof ik. Ik zou dan wel voor hoogglans gaan...

richardwbb

Ehm, action spuitbus verf rechtstreeks op de interieur delen? En het houdt? :D ?

nismo1711

ja hij zegt van wel, vond het ook al vreemd maar hij is nu op vakantie dus we zullen het wel horen als hij terug is of het ook echt heeft gehouden...
Because MICRA k10 1.2 Super S