Gezien op autoscout24

Gestart door truckdriver, 06 mei 2011, 13:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

truckdriver

Ik zag op www.autoscout24.nl, een Nissan Micra K10 1.2 March (MA12S) 5-bak met slechts 102750km, bouwjaar 30-10-1992, FS-LG-88, van 1e eigenaar ! (dit kon ik checken via website van RDW) voor 495.- euro ! mwa om zo iets nou te kopen, en te strippen voor onderdelen.......dat leek me beetje duur en zonde, of niet ?
Ben regelmatig a/h kijken op autosite's, voor een K10, om te strippen, daar sommige onderdelen duur en soms weinig meer te verkrijgen zijn !

Gr. René

Red Racer

is wel een beetje duur om te strippen want tvs auto's zat in het handeltje van micra's en die is er nu mee opgehouden omdat er weinig vraag naar was op een gegeven moment.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

truckdriver

TVS ? das geloof ik Theo Vrancken in westervoort ? want dat klopt, heb ik mn starterkrans voor mn Micra vandaan  ;D die had nodige liggen voor K10's, hij zei toen, wat ik nog heb, dat heb ik, dr komt niets meer bij !
Ach ik speur gewoon verder  ;) Mn K10 is in topconditie, ik hoef opzicht geen voorraad onderdelen, maar als ik goeie K10 voor weinig kan vinden, dan ben ik net een Piranha  ;D dan blijft dr weinig meer van over............... zodat ik dr zeker van ben, dat mn K10 nog heel lang blijft rijden.

Gr.René

Red Racer

dan weet je me te vinden he als je wat moois heb gevonden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

truckdriver

Citaat van: Red Racer op 06 mei 2011, 17:48:09
dan weet je me te vinden he als je wat moois heb gevonden.

Ik weet je dan wel te vinden Patrick !