[k11] Achterlichten leuk model

Gestart door Rob, 28 april 2011, 17:27:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

#1
Ziet er verdomd leuk uit! Alleen zo jammer dat het standaard in zilver komt. Meer iets voor Bunny dus ;) Als ik nou een beetje goedkoop aan spraylak in pearl metallic red (APo) kan komen had ik ze wel gekocht.

Edit: ook leuk  :) http://cgi.ebay.co.uk/Nissan-Micra-K11-Rear-Light-Cluster-Modern-good-/260389902553?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ca07298d9#ht_1442wt_905

Bunny

neh hou het mooi bij mijn led achterlichten :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

voor die van rob laat zien moet je er wel een losse mictlicht en een losse achteruitrij odule voor bij aanschaffen zodat je ermee door de keuring heen kan komen, ohwjah en een reflector plakkertjes.

is niet waar ik voor sta te springen.

diue van joosie heeft de oude auto van taxloss er in hangen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

voor mij is het niks
ik zou nog is een micra in echt ruige sport stijl willen ombouwen
mooi Impul set of Wald

of helemaal te gek een Duckgarden set
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joosie200

Citaat van: Red Racer op 28 april 2011, 19:23:01
die van joosie heeft de oude auto van taxloss er in hangen.

Nu je het zegt, klopt ja. Was me nog geeneens opgevallen. Snel even gespiekt in het speciale ledentopic waarin de oude micra van taxloss met foto's staat. Denk dat ik deze achterlichten mooi in mijn achterhoofd hou. Vind het een mooie upgrade ookal kom je uit op 45 euro per stuk achter. Best wel prijzig, compleet setje omgerekend 200 ouderwetse guldens. Maar ach.. spijtig dat het nu niet uit komt. Ga wel de winkel van de verkoper bij ebay opslaan voor later :) En dan t.z.t. maar uitzoeken hoe je een compleet achterlicht eruit haalt en een nieuwe aan sluit. Maar das een zog voor later :P

Riesh

Citaat van: Red Racer op 28 april 2011, 19:23:01
voor die van rob laat zien moet je er wel een losse mictlicht en een losse achteruitrij odule voor bij aanschaffen zodat je ermee door de keuring heen kan komen, ohwjah en een reflector plakkertjes.

is niet waar ik voor sta te springen.

diue van joosie heeft de oude auto van taxloss er in hangen.

zolang de auto van voor 1998 is heb je alleen de losse reflectors nodig
Micra Addict

richardwbb

Goh, dat lijkt wel Mini Cooper achterlicht...