K13 Kikker

Gestart door Deadly_Paradox, 16 januari 2011, 19:05:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deadly_Paradox

Van goede foto's is het nog steeds niet gekomen maar toch even een update met foto's van mijn mobieltje.
Na montage van winterbanden op de originele velgen en werd het tijd voor de geplande zomerbanden op een nieuwe velg.
Was een beste zoektocht want zelfs nu is het voor de K13 nog wat beperkt in onze smaak maar toch wat gevonden en dit zijn ze geworden:


Rob

ziet er goed uit maar wielkast vulling is wel nodig dus omlaag
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

#47
deze velgen een optie? BBS RS?



of replica Advan's


denk dat brons een heel mooie kleur is bij groen :) Zoals bij deze K11


Deadly_Paradox

We zijn blij met de velgjes die er nu onder zitten en de kleur komt niet echt uit, ze zijn antraciet.
Verlagingssetje was eerst wel de bedoeling maar m'n vriendin wil het zo houden vanwege het comfort en het is haar auto... alleen rij ik altijd als we samen weggaan.
Ik heb de motor.

Rob

gewoon stiekem doen :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Dinky

Geweldige kleur!
Ik hou wel van aparte kleuren......
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Deadly_Paradox

#51
Citaat van: Rob op 21 april 2012, 20:17:52
gewoon stiekem doen :P
Geef ik liever het geld uit aan m'n motor of duikuitrusting

Rick_db

Citaat van: Deadly_Paradox op 21 april 2012, 20:17:02
We zijn blij met de velgjes die er nu onder zitten en de kleur komt niet echt uit, ze zijn antraciet.
Verlagingssetje was eerst wel de bedoeling maar m'n vriendin wil het zo houden vanwege het comfort en het is haar auto... alleen rij ik altijd als we samen weggaan.
Ik heb de motor.

hoe komt iedereen erbij dat verlaging automatisch betekend dat comfort wordt ingeleverd
er zijn zat goede verlagingssets die het comfort behouden. je betaald er mss wel wat extra voor maar tis allemaal mogelijk..

Rick_db

lees nu ook dat het om een 3cylinder blok gaat, garppig genoeg klinken 3cylinder autos vaak ook erg mooi :D heb het bij de aygo gehoord, ik was positief verbaasd!

al gaat er niks boven rotor / straight 6 :D

Leo

kwam deze tegen. kleur en velgen zijn al een begin !

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

2yellow4u

Wauwww.. Een twee-deurs K13!! O0 

Riesh

Micra Addict

Deadly_Paradox

Als die intercooler echt is zal het vermogen ook wel leuk zijn maar m'n vriendin vind 'm prima zoals hij is dus er gaat niets meer aan gebeuren qua opleuken.
Ik heb nu de motor totaal uit elkaar liggen voor een complete overhaul incl. afslank kuur dus ik ben een tikkeltje anders op dat gebied.
Misschien als er in de toekomst eens iets beschadigd raakt dat er meteen wat anders voor in de plaats komt maar voorlopig gaat het geld allemaal in het huis zitten want daar zijn we ook flink aan het verbouwen.

crash_750

lees dit nu pas,maar leuk ding hoor,las dat je ook op t mf bezig ben?ik ook,zit bij t zh topic.

Deadly_Paradox

Gisteren nog wel even gelachen.
Ik heb een USB stick met teringherrie (zware metal) voor als ik alleen rij en gisteren even naar de Gamma.
Kom ik daar aan met alles op hallelujah zie ik er 1 om zich heen kijken waar dat vandaan komt.
Stap ik uit en had de deur open voordat ik de stopknop induwde en toen had hij door dat ik het was.
Was ie aan het kijken naar een dikke amerikaan en had die muziek niet uit zo'n vrolijk gekleurd autootje verwacht :P