Mijn Oud Oma Autotje

Gestart door Wimme91, 28 december 2010, 20:40:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wimme91

Binnenkort een aantal veranderingen:

Getinte ramen rond om  behalve voorruit, alles in 35% tint
Xenon verlichting

Komen nog:
Zwarte 16" OZ Superturismo
Mistlampen met Xenon

Wimme91

Xenon zit er inmiddels in 6000K echt een super licht komt er van.
Voor de mistlampen ben ik voor SMD Leds gegaan, moet alleen de kabel troep nog aansluiten.
En de ramen moeten ook nog getint worden heb de folie al liggen.
Velgen twijfel ik nog aan.

Morgen eerst de 100.000km beurt

Red Racer

zozo dat zij nette update's

welk merk de xenon, en heb je er ook foto's van?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Wimme91

Fotos van de xenon gaat beetje lastig, mijn camera flipt helemaal van al dat licht:p
De xenon is merkloos, krijg alleen het grootlicht niet aan de praat, maar ligt aan de lampen wss of zijn er meer mensen die geen grootlicht krijgen uit hun BI-Xenon kit?

Wimme91

Heb paar weken geleden schade gehad, ben achter op iemand gereden(a)
Hier wat fotos van de schade, de reparatie en de het bijna eind resultaat.
















Zeurdoos

GVD dat zag er niet zo mooi uit . Mooi dat hij al weer hellemaal netjes is ;)

Wimme91

klopt, op de eerste foto denk je van aaaah valt wel mee, maar er was een hoop een aan gort, 750euro aan onderdelen en 850euro aan spuit werk.

Zeurdoos

Phoe ja dat gaat altijd hard met schades

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Red Racer

jesuz he dat is dan even flink balen op dat moment.

maar O0 up voor de reparatie er van O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ziet er wel weer netjes uit
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kevertje-SYS

Hoeveel eindigen er met deze schade wel niet op de sloop

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob

die is uhmm... korter geworden... dammit
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

skralebenderacing

voelt nooit fijn schade vooral als het je eigen schuld is.
toch mooi hoe je hem weer hebt opgeknapt. O0
micra power, simply the best

micraivo

#29
Citaat van: Joosie200 op 29 december 2010, 00:32:48
Citaat van: Wimme91 op 29 december 2010, 00:05:16
Het benzine verbruik:

Het is een automaat, gevolg hiervan is veel hogetoeren en dus hoog verbruik.

Als ik normaal 120 op de snelweg rij heb ik een verbruik van 1 op 10/11
Ze wil zuinig, echter moet ik dan achter een vrachtauto plakken en 85 rijden, een verbruik van 1 op 17 is dan haalbaar.

Doe bij normaal rijden tussen de 350 en 400km een tank, niet veel dus.

Ik heb ook een automaat, toch merk ik weinig van hoog verbruik. In de zin van 1 op 10, 1 op 11 rijden. Ik rij gewoon 120km/u op de snelweg. Maar als je voornamelijk stadsritjes doet, tja dan kom je 's winters wel in de buurt van 1:12 i.p.v. 1:16. Motor blijft koud en heeft meer benzine nodig, hence: hoger verbruik. Maar zou best weleens kunnen uitmaken of je een 1000cc of 1300cc micra rijdt. Dat de 1.3 dus minder in de toeren hoeft te zitten want met meer pk komt ie makkelijker vooruit.

Was voor mij sowieso de reden om voor de 1.3/1300cc dan wel 1.4/1400cc te kiezen boven de 1.0/1000cc. Toch net wat meer, terwijl je het in verbruik amper merkt maar in power wel (zoals stoplichtsprintjes/pedaal plat naar beneden op de invoegstrook enzo  :D) Ach, wie weet kun je later wel de overstap maken naar een 1300CC SLX/Super S versie o.i.d. Dan ga je er echt op vooruit  O0

Ik ben 1.91 en weeg 125kg (ben 15 jaar aan sporten) en ik heb nergens last van. Zelfs niet als me trainmaat naast me zit (145kg) Ik had hiervoor een paseo en zoals bij zoveel auto's waarbij de stoel niet naar beneden kan moest de leuning naar achteren omdat ik anders met me hoofd tegen het dak aan zat. Met de micra heb ik nergens last van.
En hoezo hoge toeren? Dat heb je toch zelf in de hand met een cvt automaat?