Nieuwe snelle Tomei nokasjes CG13DE

Gestart door Jeroen330, 07 december 2010, 23:25:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330


davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Jeroen330

Nou, is nog te doen hoor..

Ik heb zelf Cat Cams nokken, die zijn nieuw ook 608 pond, da's ook een ruime 725 euri...

Red Racer

god alejezus wat een poen.

dat vind ik niet normaal.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Larrs

Hmm, ze worden steeds duurder. Voor de financiƫle crisis werden ze steeds goedkoper en kon ik ze zelfs voor 400 Dollar of Euro krijgen incl. de extra kosten.

Daarna zijn ze twee keer zo duur geworden en nu dus weer duurder. Ik had ze dus toen gewoon moeten kopen. ::)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

idd  lars  iets wat je ziet en niet duur is en zeldzaam is meteen aanschaffen, dat doe ik nu ook met een zeldzame K11 middenspoiler. via ebay.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Patrick... wat moet je met al die k11 zooi... je bent een k10 freak weet ik... dus ik snap je niet helemaal
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

nismo

Misschien heeft ie wel een top secret project lopen :D Of heeft ie plannen voor binnenkort.

Anti autostyle!!

davey

volgens mij komt patrick straks opeens uit de kast met een compleet afgerond k11 project! vanaf de voorbumper tot aan de achterbumper gemodificeerd en getuned ;D
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!