janspeed spruitstuk op micra met airco

Gestart door davey, 01 december 2010, 20:35:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

davey

Ik zit met het volgende probleem. ik wil dus graag een janspeed spruitstuk op mijn micra monteren. ik loop echter tegen een probleem aan. ik heb op mijn micra dus airco zitten waardoor mijn dynamo veel hoger geplaatst is. zoals je op de foto kunt zien, zit deze dus behoorlijk in de weg voor mijn linkse uitlaatpoort. heeft iemand dit probleem al eens ondervonden of weet een oplossing voor dit probleem? ik wil mijn airco uiteraard gewoon behouden!

groetjes davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Red Racer

je zal anders eens eeven defqon moeten mailen die zijn dynamo naar onderen heef verplaatst en veel beter uitkomt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

maar volgens mij heeft hij geen airco. volgens mij kan ik de dynamo dus niet naar beneden plaatsen omdat daar dus de aircopomp zit:
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

heb je pm beantwoord.

er zijn micra's met een laag hangende dynamo
deze ophang punten zitten op alle micra blokken gewoon.
even de beugels van een sloper halen + riem mee nemen.
deze monteren en klaar is de figuurlijke kees

spruit stuk er op en veel rij plezier ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Michiel

Gaat niet passen, tenzij je inderdaad je dynamo naar onderen verhuist, maar dan moet je de aircopomp eraf halen. Dat is de enige mogelijkheid.