motor maakt een zoemend geluid tijdens starten

Gestart door Xander, 02 september 2010, 17:26:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander

nadat ik alle vloeistoffen had bijgevuld heb ik geprobeerd om me auto te gaan starten.
in het begin klonk t allemaal goed maar op een gegeven moment kwam er een raar zoemend geluid bij me motor vandaan. net alsof er een snaar doorslipt.
tijdens het proberen starten draaiden me nokkenassen mee, dus me blok staat volgens mij niet vast, omdat dit allemaal met elkaar in verbinding staat.
wat zou het kunnen zijn.
please help...

Ed

Het zou wel makkelijk zijn als je erbij kunt zetten om wat voor auto het gaat.
Iedereen op de site wil je wel helpen maar dan moeten we even iets meer info hebben.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Xander

#2
Sorry stom van me.

het gaat om een micra 1.0 16v  uit 1993.

Ik weet in  ieder geval zeker dat me blok niet vast staat en me startmotor niet stuk is.

Ik ben net nog ff wezen klooien, maar naar alle waarschijnlijkheid krijgt de motor teveel benzine.
ik had alle bougies droog gemaakt en ben ff een tijdje droog aan t starten gegaan zonder bougies erin en ik zag een duidelijke nevel uit de bougie gaten komen.
ik ga t morgen nog een keer proberen maar dan zonder de benzinedrukregelaar er tussen.

ik had in me vraag ook niet verteld dat ik er een benzinedrukregelaar tussen had omdat ik niet dacht of dit wel nodig was.
maar nu weten jullie het dus.

:slotje: