micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaco


Challenge

Citaat van: jaco op 05 september 2006, 16:39:14
nee,dat heb ik ook gehoord.
maar ik heb ook eens ergens gelezen en gehoord over obd tuning.
ik heb trouwens een keer een micra gezien die gechiptunend was [een zwarte micra k11],heeft ook op marktplaats te koop gestaan.
maar als ik het laat doen,dan vraag ik eerst wel wat er precies gaat gebeuren.
hier heb je anders de website www.bullpower.nl

gr jaco

Je kan hem niet chippen want de micra ecu heeft geen eprom chip,dus laat mij het ook maar weten hoe die dat doed?
Je zou dan een heel andere computer moeten krijgen.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

Citaat van: Challenge op 05 september 2006, 16:56:07
Citaat van: jaco op 05 september 2006, 16:39:14
nee,dat heb ik ook gehoord.
maar ik heb ook eens ergens gelezen en gehoord over obd tuning.
ik heb trouwens een keer een micra gezien die gechiptunend was [een zwarte micra k11],heeft ook op marktplaats te koop gestaan.
maar als ik het laat doen,dan vraag ik eerst wel wat er precies gaat gebeuren.
hier heb je anders de website www.bullpower.nl

gr jaco

Je kan hem niet chippen want de micra ecu heeft geen eprom chip,dus laat mij het ook maar weten hoe die dat doed?
Je zou dan een heel andere computer moeten krijgen.
nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig geworden hoe hij dat dan wilt gaan doen.
ik zal het hem eens vragen doormiddel van een mailtje,als ik het dan weet laat ik het jullie wel even weten.

Michiel

8pk voor 450 euro..... dat geld kan je beter in een ander onderdeel van je motor stoppen of een AFC kopen, heb je denk ik meer aan.
Vind het wel erg duur.

Challenge

Of een setje andere nokkenassen dan heb je zeker een paar pk er bij.
Doe ze dan niet te scherp slijpen anders moet je ook hogere compressie zuigers er bij nemen.
Wat ik weet is dat je alleen het kristal van de ecu kan veranderen waardoor de kloksnelheid van de ecu omhoog gaat.
En bij mij heeft dat wel zin omdat er bij mij nog pk's zijn boven de 6000 toeren,ik vraag me af of er bij jou ook nog pk's zijn in het hoge toerental.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

ik vind persoonlijk 450,00 euro ook wel een beetje duur voor 8 pk. :(
maar wat word er met AFC bedoelt. ???
die sportnokkenassen kan ik ook kopen bij mcc-sport in veghel,dan krijg je de zelfde nokkenassen als uit de rally micra,kost alleen 500 euro. :'(

Challenge

Dan heb je zeker wel echte pk's er bij :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

#172
Anders laat je je nokkenassen verslijpen door Limpex, kost geloof ik inclusief montage minder dan 450 euro.
Ik weet dat niet iedereen tevreden is over Limpex, maar heb ook goede verhalen gehoord.


edit:
Een tijdje geleden bedacht ik me, had ik ook eens gekeken naar andere nokkenassen voor m'n Micra.
Ik had ze toen van Tomei in gedachte, dit zijn echt goede dingen, maar je moet ze wel uit Japan ofzo laten komen.
Ik geloof dat inclusief levering je ook rond de 500 a 600 euro zat.

jaco

ik zit er eerlijk gezegd aan te denken,om dat dan maar te laten doen met de tijd,lijkt mij beter.
maar eerst ander werk zien te regelen,dan flink sparen,en dan denk ik dat ik maar die sportnokkenassen koopt bij mcc-sport.[ongeveer 500,00euro]
weet iemand eigenlijk wat het verschil is tussen ''verslepen nokkenassen" en die sportnokkenassen die uit de rally micra komen,er zit namelijk nog wel een aardig prijs verschil in [380,00 of ongeveer 500,00 euro].

Challenge

Sport nokkenassen zijn denk van een ander materiaal en hebben een nog grotere duratie,komt bij dat als je die neemt:
Je ook hogere compressie zuigers moet nemen, als je heel extreem gaat anders heb je een futloze auto.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo


Anti autostyle!!

Challenge

Die ik heb van nismo zijn ongeveer 1500 eurie.
En dan ook nog je drijfstangen shot-peenen kom je denk op 1700 eurie.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

en dan heb je, indien dit goed is ingesteld eigenlijk nauwelijk kans op het vernaggellen van je motorblok?

Anti autostyle!!

Challenge

Juist,een beetje meer voor de zuigers maar zoals je weet ik ga nu voor betrouwbaar veel pk'tjes.
En dan kan er als ik wil ook nog een flesje nos op :P
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

heb je dan eigenlijk al gekeken voor grotere brandstof-injectoren oid?

Anti autostyle!!