micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Igor

Geloof mij nou maar, orginele kabels zijn het beste.

Micra_powerk10

En daarom monteert nissan KW? ::)
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Igor

Hoe kom je erbij dat ze KW zijn? Misschien in het Oosten van het land, maar de nissan dealer die ik hier ken, maken gebruik van OEM spare parts, oftwel Lucas boegiekabels.

jaco

ik heb ze gisteren opgehaald,en m"n oom zou mij van het weekend even helpen met montage.
ik heb namelijk geen idee hoe ze vast zitten. ???
ik heb ze niet bij de nissan dealer gekocht [techno-shop-o"vecht],maar ze zijn wel orgineel voor de micra.
ze zijn precies het zelfde als die er nu op zitten,alleen staat er geen nissan op.
het setje kabels koste mij 46 euro.

Igor

niet duur... Heb je korting gekregen?

Challenge

Das een nette prijs ik was 119 euro kwijt,was msd zijn wel mega dik maar ik zeg maar alle kleine beetje's helpen.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

#141
ja,ik heb een kortingpas van hun. ;D

de nieuwe bougiekabels zijn 7 mm dik en hebben dubbele silicone. :)
ze zijn precies het zelfde als de orginele,alleen staat er geen nissan op.

Micra_powerk10

De Lucas Group Is Per 1 Mei Van KW En Is Dus 1 Pot Nat, Maargoed Heb Zelf Stage Gelopen Bij Dhr. Nissan En Die Monteren KW!, Zit Alleen In Een Nissan Doosje.. Maar KW Presteert In de Autosport Evenmin Als NGK En Dergelijke.


Oja en 46eurie is een hele nette prijs!
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jan-Paul

Ik heb een 1,5 jaar geleden ofzo weleens geinformeerd voor originele bougiekabels, die waren toen 65 euro. Heb toen extreem dure RLS bougiekabels gekocht (dubbele van 't bedrag) en die zitten inmiddels op de Almera. Het jammere van de originele kabels was dat die van m'n 99-er micra al snel slijtage vertoonde, terwijl die van m'n 94-er micra dat nooit hebben gehad. Schijnbaar omdat ze ook OEM goedkopere materialen gingen toepassen, die er op de 94-er zaten bleken niet meer verkrijgbaar te zijn.
Penningmeester Nissanclub Nederland

Micra_powerk10

Is inderdaad door de jaren op van alles bezuinigd niet alleen bij nissan overings hoor,

Inmiddels 7 Opel Corsas gehad waarvan de stoelbouten zouden kunnen afbreken moeten dus vervangen worden

Autos moeten goedkoper voor de mensen met kleinere portomonee maar het matriaal vooral de kleinere dingen wordt van slechter matriaal afgeleverd.. Maar ik denk zodra de economie bij trekt dat dat ook wel weer beter wordt..

Sorry voor het ONTOPIC..

@ Jaco Succes met de kabels!
I am only the driver..
Ford USA Mustang

jaco

ik heb er geen probleem mee om iets meer te betalen hoor,als het dan maar wel goed is.
maar op dit moment zit ik een beetje krap bij kas,maar als mijn spaarvarken weer is gevuld,dan kan ik als nog betere/dikkere kabels kopen.
voorlopig heb ik nu even nieuwe kabels.

jaco

#146
morgenmiddag ga ik samen met een maatje van me,een mooie houten hoedenplank maken voor m'n micra. :)
ik heb nu een orginele hoedenplank met een houten verstevigingslat voor het doorzakken.
nu krijg ik een mooie multiplex hoedenplank,en ik laat de luidspeakers erin verzinken,zodat de speakers ook niet meer zichtbaar zijn. ;D
nu zit ik alleen nog even te denken,welke kleur stof ik het beste kan gebruiken [zwart of antraciet] ???
ik denk zelf zwart.
als het klaar is,dan zal ik een foto plaatsen.

gr jaco

jaco

vandaag een mooie hoedenplank laten maken,heeft de vader van een maatje voor me gedaan.
nu moet ik maandag alleen nog even hoedenplankstof halen,en dan mijn speaker over zetten en bekleden.
hier alvast 2 fotos
als het bekleed is dan zal ik ook fotos maken.

mvgr jaco


[verwijderd door de beheerder]

nismo


Anti autostyle!!

Bahamut

ziet er top uit :duim:
maar is hij niet te zwaar  ???
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW