Mijn nieuwe micra en mijn oude micra (K11)

Gestart door Guppie, 22 augustus 2010, 18:38:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guppie

Sinds vrijdag ben ik de gelukkig eigenaar van alweer mijn derde micra (in anderhalf jaar tijd  ::)). Eerste micra was een superfijn autootje (1.3 uit 2000), maar die is total loss gereden  :'(. Daarna kocht ik een zwarte nissan micra 1.4 sport (2000). Met die auto heb ik erg veel problemen gehad en een aantal keer stilgestaan, dus die voelde niet echt goed meer. En nu heb ik deze (1.4, 2001, aubergine-kleurig):











En samen met mijn zwarte micra (die naar mijn zusje gaat):








Ik ben erg blij met m'n nieuwe aanwinst! Hij heeft 66.000 op de teller en ziet er erg netjes uit. Ik vind de chromen details erg mooi! Verder zit er airco op, en centrale deurvergrendeling met afstandbediening. Ik zou de mistlampen van m'n zwarte micra graag overzetten op m'n nieuwe, maar weet niet of dat een beetje te doen is... (zie topic in alles over de K11). Verder wil ik het interieur wat opvrolijken (is nu zo grijs...) met bijvoorbeeld stoelhoezen en/of het spuiten van het dashboard, o.i.d.

Groetjes, Inge

Red Racer

zozo dat is een nette aanwinst.

Heerlijk veel poetswerk.

Over die mistlampen, als je bijde voorbumpers er af haalt zou je ze zo over kunnen zetten want de japanners denken overal om en halen niks weg op een abelboom voor niks af.

het interieur kan mooi met de buitenkant worden meegespoten dan :duim:

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Ziet er goed uit! Leuke foto's ook met de beide micra's!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Guppie

Citaat van: Red Racer op 22 augustus 2010, 19:11:42
zozo dat is een nette aanwinst.

Heerlijk veel poetswerk.

Over die mistlampen, als je bijde voorbumpers er af haalt zou je ze zo over kunnen zetten want de japanners denken overal om en halen niks weg op een abelboom voor niks af.

het interieur kan mooi met de buitenkant worden meegespoten dan :duim:

grt patrick

Haha, is dat de subtiele versie van "wat een afschuwelijke kleur!"? Toevallig vind ik de kleur wél mooi! :)

Wat betreft die mistlampen: bedoel je dat er gewoon bekabeling voor de mistlampen in zal zitten? Maar hoe doe je dat dan met de schakelaar naast je stuur?

emiel

Aloha,

je nieuwe aanwinst ziet er goed uit  :duim:, de chroom acccenten maken de kleur juist mooi (vindt ik)

Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers toe!!!

Emiel

nismic

Citaat van: Red Racer op 22 augustus 2010, 19:11:42

Over die mistlampen, als je bijde voorbumpers er af haalt zou je ze zo over kunnen zetten want de japanners denken overal om en halen niks weg op een abelboom voor niks af.


Bumpers hoeven er niet af.
Er zit inderdaad bekabeling voor de mistlampen.
Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

Guppie

Bedankt allemaal!

Mistlampen omzetten moet ik dus even mee gaan stoeien (hopelijk wel te doen voor een a-technische muts als ik...)...

Micra_powerk10

Mooie Aanwinst!

Velgen Overleggen :P Mooie Aubergine Kleur!
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Guppie

Op de zwarte zijn 15'' banden en op de 'paarse' 14''. Dan zou ik de banden moeten verwisselen. Maar vind de velgen van de zwarte niet eens zo heel mooi. Je ziet de schroeven er gewoon inzitten, zit geen dop op ofzo (maar misschien hoort dat ook niet?) Vind 15'' banden wel heel mooie staan, trouwens.

CTIS

Echte leuke auto's. De velgen en wieldoppen op de aubergine zijn ook leuk (vind ik persoonlijk leuker dan sportvelgen)...

Groetjes