onze 406

Gestart door emiel, 05 augustus 2010, 12:42:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emiel

Aloha,

hier alvast een foto van onze "nieuwe" auto:



Het is een 406 uit 2000, met 2ton op de teller en voorzien van leuke opties: o.a. airco.
Zoals al eerder geschreven was de Subaru aan het eind van zijn latijn en omdat we volgende week naar Oostenrijk gaan met de doggies hadden we toch op korte termijn een andere auto nodig.

Toedels,

Emiel & Andrea

nissanzwijndrecht

Emiel,

netjes wagentje toch, kan je teminste relaxed op vakantie.
neem je toruwens wel je rubberbootje mee want zag dat het aardig noodweer is in oosterijk? veel regen, hagel enzo.

welk gebied ga je trouwens?

groeten

emiel

Aloha,

thanks.
We zijn er ook erg blij mee.

Een bootje nemen we niet mee ^-^, we gaan de 14de rijden dus het kan nog opklaren ^-^.

We gaan naar Griess en dat ligt in de buurt van Innsbruck.

syrek

Wel wat groter dan een micra!

Fijne auto, mijn vader heeft er jaren 1 gehad en ik ze rijden heerlijk. En hij ziet er mooi onderhouden uit, maar we kunnen dan ook alleen maar de buiten kant zien :).

Veel plezier ermee op vakantie! We hopen voor jullie dat het opklaart (in europa) wij gaan de 17de rijden.
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

nissanzwijndrecht

Citaat van: emiel op 05 augustus 2010, 21:44:18
Aloha,

thanks.
We zijn er ook erg blij mee.

Een bootje nemen we niet mee ^-^, we gaan de 14de rijden dus het kan nog opklaren ^-^.

We gaan naar Griess en dat ligt in de buurt van Innsbruck.

kan nog opklaren ja ik duim voor je.
die kant kom ik niet zo vaak wij zitten vaak in het zuiden.

fijne vakantie alvast!

emiel

Dankjewel!!!

De 406 is inderdaad een flink stuk groter dan de micra ^-^.
De 406 is ook bedoeld als gezins/reis-auto en de micra is eigenlijk mijn "winter-auto".

@nissanzwijndrecht:

ook wij gaan dit jaar voor het eerst die kant op!
Karinthiƫ is ons een aantal jaren terug ook goed bevallen.

Toedels,

Emiel & Andrea

emiel

Zo de 406 staat inmiddels voor de deur.

(de micra past er 2 x in ^-^)

Na een kleine inspectie heeft hij rondom wel wat kleine deukjes en krasjes(maar ja het is geen nieuwe) maar de blauwe kleur staat hem heel chique.

Hij rijdt echt super, geen rammeltjes en het blok loopt ook mooi rustig.
De subaru maakte echt veel meer toeren en de zit was veel lager(tja ook wij worden een dagje ouder he ^-^).
Dus tot nu toe zijn we zeer tevreden :duim:

Toedels en een goed weekend,

Emiel & Andrea

nissanzwijndrecht

op naar jullie vakantie!!!

emiel

 :D

Thanks,

we moeten nog een paar daagjes geduld hebben.

Onze auto staat nu in Duitsland bij een peugeot-dealer omdat we zaterdag in Nordhorn(D) waren en toen knapte de koppelingskabel.
De ADAC repareert zulke dingen niet en laat je naar een merkdealer slepen.
Morgen is hij weer klaar en kunnen we rustig de boel in orde maken.

Shadow

au! en dat vlak voor je op vakantie gaat!
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

emiel

Hahahahahaha,

ja zeker au!

Maar ja dat soort dingen gebeuren gewoon  :'(, jammer genoeg.

En beter nu als dat we straks onderweg zijn en de auto volgepakt is en onze twee doggies achterin zitten.

Vandaag kunnen we hem ophalen en ook de ANWB weet niet wat ze moeten doen om zich te verontschuldigen voor de blunder die een van de mensen die we aan de telefoon hadden beging.
We hebben hulp in het buitenland en vervangend vervoer en die persoon die regelde helemaal niets >:(, waarschijnlijk een vakantie-hulp bij een callcenter.
We hebben zelf geregeld dat we weer thuis kwamen(toch fijn als je vrienden hebt die in de buurt van Nordhorn werken :duim:)

Shadow

ghehe ik weet wel wat te doen..

laat de alle kosten die jullie hebben moeten maken gewoon vergoeden.. je betaald er genoeg voor toch?

ik ben dan weer zo'n iemand die nu al bang zou zijn voor de vakantie.. koop je een ander auto en dan laat hij je vlak voor de vakantie in de steek... dan word ik al zenuwachtig haha

des al niet te min.. blij dat hij klaar is.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

emiel

Aloha,

o met de ANWB zijn we nog niet klaar hoor ^-^ en er komen bij Andrea haar werk genoeg wegenwachters die haar op dat gebied bij kunnen staan/tips geven dus dat komt goed.

Tja en de vakantie!!!, daar hebben we zin in!!

Toedels,

Emiel & Andrea