hallo allemaal

Gestart door daredevil74, 23 juli 2010, 20:40:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daredevil74

mijn naam is joshua A.K.A Daredevil en heb sind vorige week vrijdag een micra k12. Ik ben wel bekend met de micra ik heb een k11 gehad maar toen de kidz kwamen werd het te klein. De kitz zijn inmiddels de kinderwagen ontgroeid en nadat ik was wezen kijken bij de dealer meteen weer verkocht(na proefritje)
Specs auto: 1.2 16v tekna uitvoering, kleur zwart met alles op en aan behalve cruise c.

ik wil wel een foto plaatsen maar krijg deze er niet op?

O ja heb er ook gelijk 17 inch wielen onder gezet met 205/17/40 bandjes

ik had hier tevens een vraag over, de banden steken namelijk iets buiten de auto uit, zijn er voor de k12 bv spatbordverbreders te krijgen?

mvg dardevil

Red Racer

Welkom Hier Joshua.

een zeer luxe uitvoering zo te lezen, als je de foto's upload via mijnalbum.nl/ tinypic.com dan kan je via die link je foto's uploaden.

er moet wel de [img ] Link Foto[ /img] bij staan, met tinypic staat ie er al bij geplaatst.

zien graag foto's tegemoet.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Aloha,

ook vanuit Borne heten we je welkom hier!!!

Toedels,

Emiel & Andrea

Micra-K12

Spatbordverbreders zijn verkrijgbaar, kijk maar naar mijn K12 160 SR. Deze kan je bij de dealer verkrijgen voor € 280,- de 4.


daredevil74

dat ziet er heel strak uit zeg. ik moet volgende week toch nog even naar de dealer dan kan ik het daar gelijk even vragen. Heb je ze er zelf onder gezet of heb je dat laten doen?

greetz

daredevil74


daredevil74

heey in 1 x gelukt tnx voor de link zal er nog n paar doen

daredevil74


daredevil74


MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

Zo he dat ziet er strak en gelikt uit met die zwart op zwart :duim:


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nissanzwijndrecht

ik vind die combi van zwarte auto met zwarte velgen ook mooi staan

jasperdg

Ik vind het een stoere K12 en dat is best knap met een K12  ;)
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

daredevil74

morgen gaat de auto naar de polijstboer... er zitten heel veel krasjes in van de wasstraat(door de vorige eigenaar) dus ik ben benieuwd hoe die dr dan bij staat.

syrek

Ik vind hem er strak uitzien met die velg!
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG