Nieuw hier

Gestart door Don Micranov, 20 juli 2010, 19:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Don Micranov

Hallo mensen, mijn naam is Marten, ik woon in Groningen en rijd sinds twee weken in een Nissan Micra 1.0 March uit 1995. Hiervoor had ik een Suzuki Alto uit 1990, een erg fijn karretje en beestachtig betrouwbaar. Toch is mijn Micra wel een slag meer 'auto' te noemen. Het rijdt in ieder geval een stuk beter en steviger. Ik kan nu ook beter meekomen op de snelweg  ;)

Hieronder ff een foto:



Het is zeker een aparte kleur, maar ik vind het wel leuk. Een lekker zomers beach-modelletje  ;)

Red Racer

Welkom hier  :duim: Marten.

Dat is in iedergeval een apart en weinig zienend kleurtje waarvan je vrolijk wordt.

heb je nog iedeen of blijf je zo rijden als woon werk auto.

Have fun in the Micra
Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Don Micranov

#2
Ik wil hem eigenlijk redelijk origineel houden. Misschien eens witte wieldoppen. Er moeten zeker weten nieuwe boxen in de voordeuren. Ik heb nu de boxjes van mijn oude Alto overgezet, maar die 'zweven' in de gaten. Het resultaat is het volledig uitblijven van enige vorm van bass omdat er geen klankkast is  :P Ohja, ook maar even zorgen dat de teller niet meer zo zwabbert  :P

Ik studeer nog en heb de Micra voor een zeer klein prijsje op de kop getikt. Hij is dan wel 15 jaar oud, maar ik denk dat dit autootje toen z'n tijd behoorlijk vooruit was :) Erg fijn wagentje!

MicraMuts

Welkom!  :duim:

Leuk autootje!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

skralebenderacing

leuk kleurtje voor je micra.
en voor een student is een micra ook makkelijk op de weg te houden.
groeten aw
micra power, simply the best

emiel

Aloha,

ook vanuit Borne heten we je welkom hier!

Toedels,

Emiel & Andrea

nissanzwijndrecht

hey Welkom!

leuk wagentje,

groeten

Taxloss

Welkom in ons midden en veel plezier op het forum!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...