Vreemde eend in de bijt

Gestart door Shadow, 04 juli 2010, 14:18:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shadow

Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Bunny

originele T5 velgen zien er ook best netjes uit


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Shadow

Klopt. Die konden we erbij kopen. Ik vind het ook mooi. Maar we zijn nog jong en hebben klanten die oud(er) zijn of mensen met geld, scholen, enz. Als je dan met een iets te stoere auto aan komt dan nemen ze je niet snel serieus. We bestaan 3 jaar en moeten onze stempels nog zetten. Het lukt een beetje maar we willen meer. Snap je.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Het lijkt me niet dat ze aan de hand van de velgwn gaan bepalen of je de boel mag schilderen. Ik neem aan dat dat aan de hand van de offerte gebeurt.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

davey

ik kan het me wel voorstellen en begrijp wat hij bedoeld. met die org. allu velgen zal het niet veel uitmaken, maar met een paar 18inch velgen met belachelijke brede sloffen kun je wel een verkeerde indruk maken bij bepaalde doelgroepen.
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Taxloss

Nou jah, zal wel aan mij liggen dan. Maar toch vind ik het grote onzin dat het daarom zou gaan. Ik kan me echt niet voorstellen dat het iemand boeit wat voor velgen je onder de bus hebt.
Ik kan me wel voorstellen als je het ding extreem zou verlagen en allerlei spoilers en dergelijke er op zou plakken. Maar een paar mooie brede, degelijke velgen, geen probleem staat juist verzorgd.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

zie liever een schilder met doppen dan dikke bling bling velgen... krijg ik ook meer het gevoel dat hij voor kwaliteit gaat en niet duur bij hem uit ben :P hij moet toch ergens die dikke velgen van betaald hebben anders :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

Citaat van: Taxloss op 03 februari 2011, 08:59:50
Nou jah, zal wel aan mij liggen dan. Maar toch vind ik het grote onzin dat het daarom zou gaan. Ik kan me echt niet voorstellen dat het iemand boeit wat voor velgen je onder de bus hebt.
Ik kan me wel voorstellen als je het ding extreem zou verlagen en allerlei spoilers en dergelijke er op zou plakken. Maar een paar mooie brede, degelijke velgen, geen probleem staat juist verzorgd.


consumenten zijn ''rare wezens''
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Shadow

Zo zie je maar dat mensen verschillen. Ik kan me wel in beide types vinden hoor. Maar ik kies voor safe haha. Ik ben zelf ook makkelijk. Het kan mij ook niet veel schelen maar er zijn van die mensen die er wel naar kijken
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

dan vind ik de mensen die daar naar kijken en op oordelen een beetje sneu.. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

Tja zo is het ook nog altijd met tatoo's haha.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Dat is echt een vergelijking van niks... sorry hoor... Zo ken ik nog wel een aantal dingen waar misverstanden over bestaan.

Buitenlanders, mannen over vrouwen, vrouwen over mannen, domme blondjes, micrarijders, enz enz
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

het is wel wat, als de orgi lmv even breed zijn als deze om hier winter  rubber om te leggen en die ander normaal rubber of heeft dat niet veeel nut?

wel hoop ik een nette stoelhoezen in hangen he voor de vlekken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Shadow

Haha die stoelhoezen. Het is goed dat je het zegt. Ik was het bijna vergeten. Bedankt!
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

2yellow4u