Vreemde eend in de bijt

Gestart door Shadow, 04 juli 2010, 14:18:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emiel

 :duim:

een goeie deal dus en eibach is zeker niet de minste.

Ik ben benieuwd hoe de rij-eigenschappen dan zijn.

toedels,

Emiel

Taxloss

Jah mooie aankoop! Monteren kan je broertje denk ik wel. Is niet zo heel moeilijk.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

haha idd.. heb hem al gebeld..

eerst even op vakantie.. anders kan ik de caravan niet trekken haha.
moet ik alleen nog een setje hulpveren hebben voor de toekomst
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Hoezo dat dan? kan je de caravan niet trekken met een verlaagde auto? Scheelt maar 3.5 cm toch? Of is dat al teveel?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

ja kan volgens mij wel.. maar er zijn al wat mensen die het aanraden om dat te doen (poth, ast, robin). en dat is niet alleen voor de caravan maar ook voor een gewone aanhanger.

doordat je veel druk achter gaat krijgen, kunnen de wielen in de kassen lopen en te hard slijten of zelfs het binnenwerk slopen.. dat is wel zonde dan he?
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Tja, en als je dan op vakantie wilt met de caravan? Dan ga je een auto lenen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

nee, ik koop in de loop van het jaar wel een set veren.. daarom zet ik ze er pas op na de vakantie. dan is de caravan al weer weg
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

Veren voor de caravan? Dat is cool. Kan je de caravan verlagen.
hahahaha

Maar kan je dan niet alleen de achterste veren vervangen? Omdat die het meeste te lijden hebben?
En kan je niet gewoon je oude veren bewaren daarvoor?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

nee, ik moet alleen de hulp veren plaatsen zodat de auto niet te ver zakt. bij normaal rijden merk je dat niet dat ze er zitten. alleen met een aanhanger.

maar ik duik lekker mijn nest in.

trusten
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Taxloss

aha... ik snap het! kan ik ook rustig slapen... maar voor dat weltrusten hebben we een ander topic he!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

zo auto is verlaagd.. je ziet er niet zo erg veel aan.. omdat de achterzijde toch al laag was maar hij is stugger en nu voor en achter even hoog.. veel mooier. nu alleen nog na zakken he? iemand een idee hoelang dat is ongeveer?
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Red Racer

daar wil ik wel een foto van zien, die verlaging ;)

een week of 2 denk ik?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik geloof wel dat de foto's volgen. hahah, ben ook benieuwd, heb het nog niet gezien.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

gisteren heb ik een senic geblindeerd achter.. erg mooi geworden overigens. nu wilde ik meteen mijn auto mee pakken, dit helaas niet zoals ik het wilde niet zoals niet zoals ik het wilde. ik kan namelijk nergens de folie onder de rubbers krijgen. ik wil hem ook niet afsnijden omdat je dan van de kleine naden gaat krijgen die erg lelijk zijn.

heb wel even bedacht dat ik ander knipperlichtjes wil in de spatborden. van de blanke. dus die moet ik even opzoeken.

heb nu een aanvraag geplaatst voor een spoiler op onderdelenlijn dus dat is ook even afwachten wat dat gaat brengen en wat de kosten zijn.

heb de stikkers van de auto verwijderd. heb dus geen stikkers meer van bad boy op de velgen en alle letters zijn van de achterzijde (alleen het logo zit er nog op)

de auto lijkt nu net een sportuitvoering van een opa-auto haha
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Shadow

Kennissen zijn makkelijker dan kennis...