Eclipse

Gestart door Taxloss, 15 maart 2010, 09:03:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Citaat van: Michiel op 07 juli 2010, 22:50:35
Citaat van: Taxloss op 07 juli 2010, 22:26:16
Nee op het Galant forum was er 1 te koop, maar dat is niet gelukt, omdat we onze eigen nog niet hebben verkocht. En misschien importeren we er wel 1 kan ook.

Ik zeg doen, een VR4 is 1 van de meest fijne auto's waar ik in heb gereden. Vorig jaar wintersport 2x 1600 kilometer in gedaan, erg comfortabel en gaat erg hard als je dat wil.

We overwegen het inderdaad ook serieus, maar dan moet er wel eerst geld voor komen natuurlijk!

Citaat van: SpeedRocker op 08 juli 2010, 00:23:09
Eclipse is echt vet :) snap alleen echt niet wat jullie bezield heeft met die bumper?
die bumper is echt verschrikkelijk lelijk, afbreuk aan de auto...
Eclipse ziet er standaard toch al heerlijk uit?

Als je je auto al een aantal jaren hebt en je krijgt een geweldig aanbod voor zo'n bumper dan probeer je dat. Maar wees gerust, de originele bumper is er ook nog bij hoor, dus mensen kunnen er alle kanten mee op. Heb hem netjes opgeborgen in de garage.
Ik vond de bumper in het begin ook vreselijk, maar vind hem hoe langer hoe mooier...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Is ie al verkocht, Tax?

Niet dat ik 'm wil kopen hoor :P
Gewoon interesse.

Taxloss

De auto is er nog. Het is met zo'n bijzondere auto gewoon wachten tot je iemand vind die interesse heeft. Bijvoorbeeld een beginnende bestuurder of een echte liefhebber.
Er zijn er natuurlijk maar 150 van in Nederland, van de 1g en de 2g samen, dus ik gok van onze editie een stuk of 60, dat maakt hem wel speciaal!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Dus mensen, kopen die auto :duim: ;)

Taxloss

Ik heb schade gereden aan de eclipse gisteren, Serge was op zijn zachtst gezegd not amused!
Stuk lak van de bumper, dus laat hem deze week even bijwerken.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel

 :'(

Zonde zeg!

hebben jullie het alweer goed gemaakt?! ^-^

Red Racer

Dat is balen zeg, was het aleen een stukie lak die je er af had:

heb je het weer goed gelegd met Serge?  want ik begrijp m wel een beetje, maja het is gewoon balen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Nou, ik begrijp best dat je boos bent, maar dit ging een beetje te ver... haha. Maar dat heeft hij nu zelf ook wel door, het is wel te repareren gelukkig.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

emiel


Taxloss

Eclipse is weg, hij is net op gehaald. Heel vreemd... Maar jah... Heb nog wel mooie foto's gemaakt.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Zoals ik in mijn vorige post al zei is de eclipse opgehaald. Voor dat hij weg ging heb ik hem nog even goed op de foto gezet. Ik zal er even een paar plaatsen....







I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik heb het echt heeeeeeeeeeeel zwaar met het verlies van de mitsu... en niemand reageert ;) :(
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

nou vooruit dan maar gecondoleerd met het verlies en suc67 met het zoeken van een andere aparte snelle bolide(veel suc6 met die ander alvast ;))


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

uit het oog is niet uit het hart
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

2yellow4u

Citaat van: Taxloss op 09 oktober 2010, 18:59:03
Ik heb het echt heeeeeeeeeeeel zwaar met het verlies van de mitsu... en niemand reageert ;) :(
Ja, ik wel..sterkte..I know the feeling ;)