Eclipse

Gestart door Taxloss, 15 maart 2010, 09:03:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick

We want more! Heb dit monster al mogen bewonderen bij jouw thuis, en op een meeting. Dikke wagen 8)

Bunny

Citaat van: Taxloss op 17 maart 2010, 19:38:40
Iemand nog belang bij foto's van de nieuwe bumper?
showen die hap!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

heb de foto's niet kunnen bekijken(comp met 1,3ghz ofzo) maar weet wel hoe ie er uit ziet van de garage meet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Cookiebox

Mooie Eclipse :D.. hoe zit het nu met de achterlichten dan ze zijn nog steeds zwart alleen nu met rode details.. en zie geen reflectors was dat geen probleem met de apk?
Maar wel een dikke bak  8)

Taxloss

nee de lampen zijn nu donkerrood. dus dat mag wel.

Ik zal binnenkort nog wat foto's plaatsen, ik ga een weekendje weg, dus nu geen tijd helaas.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Zo gelijk de schade ingehaald
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

zooo heee lekkuhr.
leuk gedaan zo die knappe led-strip en ook nog ik kleur gespoten, is het niet iets om die andere lampjes ook led te doen dan is het wat beter in lijn met die strip.

Hoe groot zijn die foto's op de vorige pagina nicle? want het duurt nog een eeuwigheid.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik weet niet hoe het precies zit met de wettelijke bepalingen en ledlampjes. Die andere lichten horen ook origineel niet daar te zitten.

Ow jah, de lampen aan de binnenkant van de gewoon branden lampen, dus bij het logo van de auto dat zijn de knipperlichten. Ook wel cool, alleen ik reed er laatst voor en dan vond ik het niet echt duidelijk dus we moeten maar eens kijken of dat wel mag zo.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra-K12

Lekker karretje! Ziet erg ganz geil uit! Vooral die uitlaat :P Oh, klein tipje, kentekenplaten met dikke letters doen echt wonderen!

Wat zijn de specs van de Mitsu?

Taxloss

ehm spec, maakt hem misschien minder interessant

hij heeft nu een kleine kentekenplaat voor trouwens, ook best wel mooi.

Het is een eclipse uit 1992
abs, stuurbekrachtiging, electrische ramen, airco, enz enz
Hij is best zwaar 1275 geloof ik
150 pk
2.0 liter

Momenteel hebben we een probleempje, er zijn 2 bouten afgebroken van het spruitstuk en nu zuigt hij valse lucht aan.
Verder is het brandstofgebruik verschrikkelijk gestegen, dus ook even onderzoeken waar dat aan ligt.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra-K12

Hehhe, ik vind alles spannend ;)

1. Bouten oplassen met een dop, daarna met ratel eruit draaien, werkje van niks :)
2. Kan meedere oorzaken hebben, is moeilijk te bepalen aan hand van jouw omschrijving.

Red Racer

je kan ook de hele spruit er af halen en dan optie 1 toepassen.

brandstof ligt aan je valse lucht dan dat ie meeer power nodig heeft om te verbranden.

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]