motor(kawasaki) carburateur op micra???????????

Gestart door hooligandh, 30 november 2009, 19:25:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hooligandh

hallo vrolijke vrienden .
ik ben in het bezit van de mooiste k10 1.2 in nederland( althans dat vind ik hehe)
ik heb gehoord dat je motor carburateurs op auto's kan toepassen (en dattiej dan veeeel sneller wordt) . nu kan ik voor een mooi prijsje een r1 of zx6r carburateur kopen en wou graag vragen of iemand in godsnaam weet hoe dat moet en waar je eventueel rekening meej moet houden..
zowiezo moet ik het inlaatspruitstuk aanpassen maar hoe zit het met de sproeiers en met benzine toevoer,en met gaskabels, en de choke?

ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen .
bij voorbaat dank.
:wave: :wave:
Live Fast, Die Young......

ex streetlegal micra

ik denk(weet niet zeker) dat je dan 4 carb's nodig hebt
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Red Racer

je zal dan 4 spruitstukjes moetwen gaan maken en iets verzinnen  om 4 carbs aan te sturen en je zit met je sensors op je luchtfilterhuis want zonder draait ie niet.

je kan ff bij onse engelse buren kijken http://www.micra.org.uk/forumdisplay.php?f=5

daar hebben ENKELE het geprobeert.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

hooligandh

die carburateur van de kawasaki zijn er 4 aan elkaar en als ut goed is kan die met 1 of 2 gaskabels worden geregelt net als bij een scooter en anders gewoon de gaskabel van de kawa met de micra combineren denk ik.... maar hoe zit dat met die sensors wat doen die eigenlijk en hoe worden die geregelt?
ik heb nog niet zoveel verstand van alle dingen maar ik doe men best en ik leer snel . >:D
Live Fast, Die Young......

hooligandh

maar wel bedankt voor die engelse site daar staan een aantal dingen op ben nu druk aan het lezen hehehe :D
Live Fast, Die Young......

Red Racer

die sensors die regelen de luchttoevoer of zo, maar het allereerst type micra heeft aparte sensors bij het blok dus als je die kan vinden en er op kan plaatsen kan er een motor carbs er op.

we hadden iemand die k eens heb gezien die er een powerfilter op had geplaatst en dat kon aleen met het oudste type micra.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]