Diego's K10 1992 1.2

Gestart door DJDigY, 13 november 2009, 17:55:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DJDigY

Hoi,

Al enige maanden in bezit van mijn K10, maar paar weken terug pas dit forum gevonden. Hij komt uit 1992 en heeft een 1.2 motortje.

Zo stond hij bij het apk centrum waar ik hem kocht:




Er is nog niet veel aan gedaan, behalve dat ik er de 14" velgen van Michiel onder heb gezet:




Het verschil tussen de banden:


Ik heb er een simpel geluidssetje in zitten. voor 2x sony xplod 35 watt RMS en achterin 2 DLS 80 Watt rms speakertjes en een 500 Watt max subwoofer. Headunit is een JVC KD-BT12



Dat is alles wat eraan gedaan is, ik heb nog wel een aantal dingen  die ik wil doen:
- Bumpers zwart spuiten (zelfde kleur als lak)
- Verlagen
- het liefst nieuwe schokdempers, deze veren zo ontzettend ver in dat je hem met de hand bijna tot aan de band kan duwen.
- Grill customizen met polyester
- Logo's en tekst verwijderen
- evt achterklep vervangen, deze blijft niet open staan en aan de binnenkant zitten grote roestgaten.
- Ramen tinten
- zonneband

Dit was het voor nu, ik hoop snel updates te kunnen plaatsen.

Gr. Diego

Cookiebox

Hee.. nog een March op het forum :D en een mooie zwarte nog wel.. gelukkig hebben ze bij jou die groene stickers aan de zeikant er al afgehaald dat zou echt zwaar misstaan..
Mooi ding  8)


DJDigY

thx :) welke groene stickers? die hebben er bij mij nooit gezeten, maar ben wel benieuwd hoe ze eruit hebben gezien?:P

Cookiebox

die is echt leuk mooie zwarte! Ik heb een witte haha! Tja, die groene strepen heb ik allang niet meer meteen eraf gehaald. Waren 1 streep die er overheen zat en die ging op het einde beetje zigzaggend heen en weer verschrikkelijk haha!:)

MicraMuts

Hey welkom!

Mooie auto, ziet er goed uit!  :duim:


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

emiel

Aloha,

ook vanuit Borne heten we je van harte welkom hier!
Mooi hoor zo in het zwart en het lichtmetaal en de achterklepspoiler misstaan hem(of haar) niet.

Groetjes,

Emiel & Andrea

DJDigY

Citaat van: Cookiebox op 13 november 2009, 18:46:08
die is echt leuk mooie zwarte! Ik heb een witte haha! Tja, die groene strepen heb ik allang niet meer meteen eraf gehaald. Waren 1 streep die er overheen zat en die ging op het einde beetje zigzaggend heen en weer verschrikkelijk haha!:)

Ja ik heb net even jou topic bekeken met je witte march! Ziet er zeer goed uit ;) Jij hebt hem laten spuiten toch? hoeveel kostte dat ongeveer voor heel de auto?
Worden lelijke plekken dan ook weggewerkt of moet je hem zeg maar zelf voorbehandelen? (ruwe plekken opschuren en plamuren?)

Gr. Diego :)

Ronald


timson

Ziet er goed uit vrekte koekwaus  :duim:
Een keertje sporten met myn golfie dan maar he haha  :politie:
Zie je morgen wel by de volleybal, ff koppensnellen  :D

Larrs

Welkom.

Die velgen is al een goed begin, je Micra ziet er namelijk goed uit. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Cookiebox

Citaat van: DJDigY op 13 november 2009, 19:35:10
Ja ik heb net even jou topic bekeken met je witte march! Ziet er zeer goed uit ;) Jij hebt hem laten spuiten toch? hoeveel kostte dat ongeveer voor heel de auto?
Worden lelijke plekken dan ook weggewerkt of moet je hem zeg maar zelf voorbehandelen? (ruwe plekken opschuren en plamuren?)

Gr. Diego :)

Neee we hebben die van ons niet gespoten? Enigste wat we weg hebben laten werken was een roestplek links achter onder de koplamp! Wat weer helemaal netjes is geworden!

Red Racer

Joepiej! weer een K10tje :wave:

ziet er helemaal goed uit die micra met die super velgies.

en als je nog een achterklep zoekt kan je marco wel ff mailen www.tvsautos.nl daar heb ik mijn 8erklep ook vandaan.

bumpers zwart, reflector achter zwart, bovenste gedeelte van je achterlichten mooi zwart. Dan wordt ie er heel mooi op en die grill aanpassen is heel makkelijk gedaan.

heb je ook nog wat foto's van je sound system?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

DJDigY

ik zal binnenkort ff een fototje maken van me speakers. Ik vind trouwens die DLS speakers niet zo goed als dat me verteld werd.

Red Racer

welke serie is da dan van dls?
een maat van mij heeft dls en dat klonk vrij goed.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

DJDigY

Ik ga zsm even kijken, moet duidelijk even me wielkasten laten uitrollen, als er 2 mensen in me auto zitten raakt de band vrij vaak de kast. Iemand een idee waar ik dit regio zoetermeer goed en goedkoop kan laten doen?