Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc

Citaat van: edwinvr op 16 september 2005, 11:06:03
jepz hij staat te koop, dus als iemand interesse heeft?!

Voornaamste reden is dat ik een heleboel kilometers ga rijden, en dat tot nu toe het brandstofverbruik van deze micra me erg is tegen gevallen... dus wellicht wordt het tijd voor een dieseltje... maar dat weet ik nog niet.

Hij staat overigens te koop op speurders voor de geinteresseerden, maar we doen nog niet echt actief en agressief verkoopmethodes toepassen hoor. Hij staat nog niet in de weg zeg maar; geen haast met de verkoop, alleen als er echt geinteresseerden zijn.

Dus hij HOEFT nog niet weg, maar als er iemand is die hem wil hebben, laat maar bieden.


Maare er zijn ook micra's die op diesel rijden. Kijk maar naar die van JP (belgiÃÆ'Ã,«).

edwinvr

#76
Dat klopt, maar dat is deze dus niet  ;)

zeg ook niet dat er geen micra of anders nissan voor terug komt... weet nog niet wat we dan gaan kopen. Houd alle opties open!

Maar voorlopig staatie hier nog gewoon voor de deur en doe ik er nog lekker aan knutselen enzo, want hij gaat echt alleen weg als er serieuse interesse is, eerder niet! Haast hebben we niet, dus hij kan nog weleens lang in ons bezit blijven  :P

Marc

Citaat van: edwinvr op 16 september 2005, 11:47:57
Dat klopt, maar dat is deze dus niet  ;)

zeg ook niet dat er geen micra of anders nissan voor terug komt... weet nog niet wat we dan gaan kopen. Houd alle opties open!

Maar voorlopig staatie hier nog gewoon voor de deur en doe ik er nog lekker aan knutselen enzo, want hij gaat echt alleen weg als er serieuse interesse is, eerder niet! Haast hebben we niet, dus hij kan nog weleens lang in ons bezit blijven  :P

Of ik moet ff het motormanagementlampje eruit slopen, dan gaatie sneller weg, haha

Oke, maar dan is het misschien wel leuk om voor de zekerheid toch naar de meeting in BelgiÃÆ'Ã,« te komen met die micra  >:D . Nu heb je hem nog en misschien straks niet meer  :'(

edwinvr

We gaan er eens goed over nadenken!

Marc

Citaat van: edwinvr op 16 september 2005, 17:58:32
We gaan er eens goed over nadenken!

Dat zou leuk zijn :) :) . Denk maar heel heel heel heel heel  :D :D :D :D :D goed na. Dan kom je er vast uit.

Dennisvr

weg met die jap!! koop een fransoos!!



(geintje he ;) )

Marc

Citaat van: edwinvr op 16 september 2005, 17:58:32
We gaan er eens goed over nadenken!

En ? ? ? ? ? ? ? ? Al goed over nagedacht  :) :) :) :)

edwinvr

heb het dus niet gered gister, zoals je wel gemerkt zult hebben...

We waren veels te laat uit bed om nog de hele reis aan te vangen... dus helaas helaas!


Vrijdag als het goed is een nieuwe bumpert op de micra  8)

Judje

Nou ons micraatje staat nu bij de garage, en krijgen een nw postert (d) *weet ik veel* bumper!!  :wave:
Helemaal gespoten en wel!!! Ben benieuwd hoe het eruit ziet vanmiddag als ik hem weer ga halen.. :D

Heb nu een K12 mee gekregen..
blijft een rare gewaarwording, je eigen koplamp zien als je erin zit...  :-X

nieuws & ws. fotos volgen!  ::)

Marc

Citaat van: Judje op 23 september 2005, 11:28:53
Nou ons micraatje staat nu bij de garage, en krijgen een nw postert (d) *weet ik veel* bumper!!  :wave:
Helemaal gespoten en wel!!! Ben benieuwd hoe het eruit ziet vanmiddag als ik hem weer ga halen.. :D

Heb nu een K12 mee gekregen..
blijft een rare gewaarwording, je eigen koplamp zien als je erin zit...  :-X

nieuws & ws. fotos volgen!  ::)

We zijn benieuwd.
Misschien wel leuk om hem morgen op Full Speed Zwolle te komen laten zien. We hebben nog een plekje vrij  ;) ;) ;)

Judje

Het spijt me   :-[ maar morgen hebben we al een dubbele afspraak staan...

sorry!

Zul je het toch met fotos moeten doen!  ;)

Marc

Citaat van: Judje op 23 september 2005, 11:52:16
Het spijt me   :-[ maar morgen hebben we al een dubbele afspraak staan...

sorry!

Zul je het toch met fotos moeten doen!  ;)

Oke nou kom maar op met die fotos dan

Michiel

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Postert bumper :)

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

edwinvr

Citaat van: Challenge op 23 september 2005, 18:48:13
Zelde als mij? :)

en zelfde als die we al hadden, maar nu een verse  ;)  die andere was uiteraard gebroken, maar ook heel erg lelijk inmiddels van alle steenslag... nu dus een verse (zie fotos)

overigens ook een fotootje van de nieuwe versterker er maar meteen bij gezet..

[verwijderd door de admin]