Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

w8upforme

Nee hij geeft wel een waarde maar die waarde is veel te hoog, als ie kapot zou zijn zou ie helemaal geen waarde meten.
Volgens die man ligt het in elk geval niet, zoals de dealer zei aan de luchthoeveelheidsmeter (of het openluchtfilter dat er opgezeten heeft), maar is het iets in de regeleenheid (elektronisch probleem dus).

w8upforme

Nee luchthoeveelheidsmeter is niet vervangen, dealer zei dat ie niet goed was, en dat het niet meer onder garantie vervangen zou worden (broertje kon kiezen luchthoeveelheidsmeter betalen of anders alle andere reparaties betalen bij elkaar zo'n 4500 euro), dus eerst gisteravond bij Dick een 2nd opinion gevraagd, en volgens hem is het niet mogelijk dat het de luchthoeveelheidsmeter is die kapot is maar moet het probleem in t motormanagement zitten, ff afwachten wat Nissan Nederland nu voor actie gaat ondernemen.

nismo

is het niet slimmer om een nieuwe te kopen en deze in te ruilen?

want als je die reperatiekosten hebt, daar kan je al een andere voor halen en misschien nog inruilwaarde...
dan heb je meteen een goede en niet meer de kans ( niet zo snel dan) dat dat probleem weer terug komt.

Anti autostyle!!

Dennisvr

deze wordt wel ingeruild/verkocht gok ik zo (op redelijk korte termijn denk ik zelfs)

maar dan komt er geen nissan voor terug...  ;)

w8upforme

Eeeh nee geloof niet dat mn broertje hierna nog een Micra koopt, helaas maar ja als je als een hond wordt behandeld bij de dealer en vervolgens nog steeds met een rotte auto rondrijdt gaat de lol er snel af denk ik (ik rijd zelf nog wel steeds met volle tevredenheid met mn micratje hoor).

Zojuist ff de rollenbank uitdraai naar Nissan Nederland doorgefaxed en kijken wat ze er van zeggen, met bemerkingen van Dick erbij
(motor loopt veel te arm, enz), en hopen dat Nissan Nederland WEL bereid is een definitieve oplossing te verzorgen voor z'n wagentje....
FF afwachten nog maar vandaag  ???

Stefan Aztek

He nichtje ook hier op het forum. Heb sinds een paar weken/maanden ook een micra.


Dit is mijn micra (Stefan)


Dit is de auto van Michel
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

nismo


Anti autostyle!!

Stefan Aztek

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

edwinvr

Omdat ik het toch niet kan laten om te k*tten aan die wagen heb ik het volgende gedaan...

Omdat iedereen naar de witte achterlichten toegaat, heb ik die van ons maar eens wat donkerder gemaakt, met het volgende resultaat (zie fotos, voor en na)
ben nog niet helemaal tevreden (ga misschien nog wat donkerder en moet nog met de blanke lak aan de gang), maar tot nu toe bevalt het wel.

Heb ook strobe-lampjes ingebouwd, maar daar heb ik geen fotos van gemaakt.

[verwijderd door de admin]

Marc

Ziet er al goed uit hoor.

Maare zorg je wel dat je een extra setje lampen klaar heb liggen voor de keuring  ;) ;)

edwinvr

gheghe, zal er aan denken jah  ;)

moet trouwens zeggen dat de lichtopbrengst naar mijn mening met misschien 1% is afgenomen, maar je ziet alles nog heeeeeel goed! (behalve mn kapotte remlicht dan  :D)

voor de rest valt het 100% mee!

droogie

je ken ze beter aan de binne kant spuiten nou worden ze zo dof

Marc

Citaat van: droogie op 08 augustus 2005, 21:53:42
je ken ze beter aan de binne kant spuiten nou worden ze zo dof

Daar heb je blanke lak voor  ;)

droogie


Michiel

Ziet er goed uit, maar een laag blanke lak zou ik zeker doen :duim: