Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

edwinvr

van wie zou die 2de nou toch zijn  :D  en idd spijkenisse jah...

dat zijn wij dus  >:(

alhoewel... motorproblemen heb ik nog niet echt gehad. Behalve dan met mn massameter waarvan de stekker iedere keer loszit... Ben voor dat probleem bij de audi geweest, die heeft gekeken wat het nou was, en er ff een tirape op gezet for the time being... en nu heb ik helemaal geen problemen met de motor meer  :o  gewoon een tirape is genoeg  :-\

w8upforme

Dan zal er nog wel een andere micra zijn denk ik, want voor zover ik weet staat er bij DCB nog een andere al een paar weken op de brug te wachten ter reparatie   :-\ :-\

Ze kunnen t bij mn broertje niet vinden wat het nou is (zeggen ze), en nu is ineens alles de schuld van zn openluchtfilter  :-\ :-\

edwinvr

hahaha, dat klinkt bekend!!!

Wij hadden in het begin ook problemen, en dat werd ook meteen aan het openluchtfilter toebedeeld. Dat is toen hier uitgebreid ter sprake gekomen waarbij de algemene mening was dat het daar niet door kon komen. Overigens is de auto (toen in de garantie bij een 2de hands autohandel) wel goed gemaakt in spijkenisse!  :-\

w8upforme

Wees maar blij dan  ::)
M'n broertje kon kiezen of de luchthoeveelheidsmeter betalen (550 euro), of alle andere ellende die die dr mee had (ondertussen zo rond de 5000 euro aan schade), en aangezien Nissan Nederland ook niet erg mee wil helpen (u moet bij de dealer zijn meneer), maar goed dinsdag gaat de expert er naar kijken  ::) ::)
Benieuwd wat die man ervan zegt  :wave:

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

The Bullet

Citaat van: edwinvr op 01 augustus 2005, 16:53:05
van wie zou die 2de nou toch zijn :D en idd spijkenisse jah...

dat zijn wij dus >:(

alhoewel... motorproblemen heb ik nog niet echt gehad. Behalve dan met mn massameter waarvan de stekker iedere keer loszit... Ben voor dat probleem bij de audi geweest, die heeft gekeken wat het nou was, en er ff een tirape op gezet for the time being... en nu heb ik helemaal geen problemen met de motor meer :o gewoon een tirape is genoeg :-\

er rijden 2 zwarte in Spijkenisse LBR en Wesley  :duim:

edwinvr

*uche*... dan moet je toch eens wat beter op gaan letten, want ik ben toch echt nummer 3...

THE DOLPHIN

you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

edwinvr


Dennisvr

Ik hoop idd dat het nou es opgelost is. Maar een dagje turbo rijden vinden edwin en judith ook niet vervelend ;)

w8upforme

ach ja overal zit wel ns een rot exemplaar tussen natuurlijk, alleen beetje jammer voor degene die net zo'n exemplaar treft  :-[


Challenge

en in de club zit :)
Ook niet zo prettig.
Maar in iedergeval veel sterkte en dat het probleem netjes wordt opgelost :duim:

Challenge
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Dennisvr

Heej ik rij renault, ben rotte auto's gewend ;) maar tis een beetje jammer als je steeds nieuwe problemen blijft tegenkomen.

edwinvr

Dat is inderdaad erg jammer jah!

kijken hoe lang die het nu uithoud tot het volgende motormanagementlampje  :D

neehoor, we blijven positief...

w8upforme

Mn broertje is gister naar Dick van Loon geweest en bij hem loopt de motor te arm (hij pingelt boven de 2500rpm), en koppelcurve is een golfbeweging  :-[
Nu ff Nissan Nederland bellen (hebben gister zn wagen op de rollenbank gehad, om te kijken wat er precies mis gaat), is waarschijnlijk het motormanagement, en Lambda signaal is ook geengoede waarde, dus maar weer even afwachten wat Nissan hier van zegt, (kunnen in elk geval bewijs doorfaxen dat de motor gewoon niet goed loopt) ^-^

Als ze t niet kunnen vinden bij de dealer kan je altijd nog proberen om met Dick erachter te komen wat er zou kunnen mankeren aan de motor????