Micraatje van Edwinvr & Judje

Gestart door Judje, 03 mei 2005, 13:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan Aztek

Ja is idd korte antenne. Nu alleen morgen effe langs DC Berkel witte knipperlichten halen (salaris gestort hahahah). En nog een keer kijken voor chromen handgrepen. En dan is ie wel zo'n beetje naar mijn zin voor effetjes ben ik bang.

mzzl Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Marc

Citaat van: Stefan Aztek op 18 oktober 2005, 16:51:45
Ja is idd korte antenne. Nu alleen morgen effe langs DC Berkel witte knipperlichten halen (salaris gestort hahahah). En nog een keer kijken voor chromen handgrepen. En dan is ie wel zo'n beetje naar mijn zin voor effetjes ben ik bang.

mzzl Stefan

Je zou nog voor een paar euro kunnen overwegen om er chrome ruitensprooiers (Nee niet die met neon maar die kleinere zonder neon) erop te zetten. Kost haast niets en is heel eenvoudig te monteren.

Stefan Aztek

Ja mischien wel een idee ja. Kan je volgens mij van autostyle halen.

En dan nog witte knipperlichten en chromen handgrepen en dan effe stoppen.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

edwinvr

Er is een einde gekomen aan dit topic: de micra is verkocht... naja, ingeruild

We bleven teveel problemen houden, dus uiteindelijk waren we hem zo zat dattie de deur uit is gewerkt...
Tis jammer, want het was een leuke auto om te zien, en ook best om in te rijden, alstie het normaal deed. Maar dat was niet zo vaak, dus hijs nu pleitos!  :'(

Challenge

MM das jammer, :-[maar wat is er voor in de plaats gekomen?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

edwinvr

Geen Nissan meer voor ons... tis een Renault Clio geworden, 1.6 16v Dynamique luxe. Oftewel, lekker comfortabel met veel leuke extra's. Komt wel goed uit, want zit tegenwoordig veel in de auto, en deze auto is zuiniger dan de micra  :duim: