Remupgrade K11?

Gestart door Chrismo, 07 december 2008, 22:54:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

+1 zoals ik al zij dus maar jij geeft nu gelukkig de merken aan ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Wimme91

Challenge, welk exacte model schijven dan....
de blokken zijn om precies te zijn de 'Ferodo FCP859' ?

Wil nu echt kwalliteit, ruik nu regelmatig BBQ lucht:p

Rob

lol heb je er een beest tussen zitten dan XD (heb ik wel is gezien dat iemand een rat er tussen had zitten erg knap maar toch het kan)

volgens mij geeft dat FCP859 al het type aan F van Ferodo C van Clippers... P van Pads
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

gti-r power

kijk voor een setje sunny gti-r remmen die voor op en zorg er voor dat je remblokken van hawk krijgt maar dan de hp plus dan heb je pas remmen op je micra !!

want deze rem blokken kan je op stoken tot 480 graden voordat ze het gaan begeven .

Wimme91

Heb Challenge ff een mailtje gestuurd, GTI-R remmen word me te duur denk ik.
Moet wel enigzins leuk blijven:p

Riesh

#35
Citaat van: Defqon op 26 januari 2012, 14:26:07
waarom geventilerde schijven is mij vertelt... (zij zeurdoos)
je wil juist meer rem vermogen of beter... dan moet je niet gaan rijden op gegroefd en geperforeerd...

met gladde schijven hebben je blokken juist meer gril zij hij toen de tijd
alleen je blokken een paar goede en je bent er

ik rij met mijn 2.0 set met green stuff en het bevalt goed

geventileerd wil je toch echt wel hebben in plaats van solide schijven...

Geperforeerd en of gegroefd staat wel leuk, maar vaak  zorgt het alleen maar dat je blokken harder slijten, kan het trillingen in je stuur geven met remmen en is er ook nog kans op scheuren door de geboorde gaten.
Een goede schijf met goede blokken in iets groter formaat met een krachtigere tang doet dan veel meer.
Dan is de 1.6 upgrade in 9 van de 10gevallen voldoende
Micra Addict

gti-r power

je hoeft niet perse gti-r remmen hebben sunny gti en de 100nx gti zijn het zelfde.

Rob

ik had het dus nog over de ventilatie tussen de schijven riesh alleen over dagt groeven en geperforeerde ;)

ik heb zelf ook 100nx 2.0 schijven geventileerd dus
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Riesh

Dan moet je dat zeggen en niet geventileerd schrijven  (A) :'(
Micra Addict

Rob

lijkt mij logies dat 100nx'en al standaard geventileerde schijven hebben dus denk dat snapt hij wel
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bramk11

Ik heb nu een set geperforeerde schijven op mijn micra zitten, als je er niet op bedacht bent zit je zo met je kop tegen het stuur en de bij rijder met zijn smoel tegen het dashboard. dit heeft erg veel nut grijpt goed aan en blijft ook goed remmen na lang boenderen

ReSp4wN


Riesh

Micra Addict

DennisB

ik ben een beetje aan het rond kijken en ik zie veel almera 2,0 diesel remtangen passen/werken die ook of heeft de 2,0 benzine andere remtangen??

Jeroen330

Citaat van: DennisB op 02 augustus 2016, 21:44:58
ik ben een beetje aan het rond kijken en ik zie veel almera 2,0 diesel remtangen passen/werken die ook of heeft de 2,0 benzine andere remtangen??

Nee..