2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Ik zal mij hier even netjes voorstellen...

Sommige zullen mij misschien al van een meeting of zoiets dergelijks kennen, maar mijn naam is Marco, ik ben 32 jaar en in het bezit (zoals de titel zegt) 2x K11 Micra 1.3 LX N-CVT een 3deurs en een 5deurs (van mijn vrouw), en mijn trots is een R33 Skyline GTS4.

De Skyline wordt binnenkort voor reparatie een aantal maanden geschorst en zodoende is er vorige week als 'daily drive' een 1995 K11 Micra bijgekomen.

Hier even wat foto's...


gebroederlijk naast elkaar...  :)


Ik zie daar in de hoek wat moois staan...   8)





Wat Japanse stickers geplakt... (auto gaat gelijk 5km/u sneller...  :lol: ).







Michiel

Welkom hier :)

Blijft toch een aparte verschijning een 4 deurs Skyline.

Larrs

Welkom!

Leuke combinatie ook, een Micra en een Skyline. :)

De Micra ziet er ook stralend uit. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

chiba_kun

Citaat van: Larrs op 08 juli 2008, 14:18:47
Welkom!

Leuke combinatie ook, een Micra en een Skyline. :)

De Micra ziet er ook stralend uit. :P

Thanks! Dat was nog niet zo toen ik de auto kocht... De auto had weliswaar heel weinig kms gelopen (66900kms), maar was toch redelijk verwaarloosd. Wassen, poetsen en kleien en weer waxen... en nu (op wat krasjes en deukjes na) glimt de auto weer. Rebirth of a Micra!!

MicraMuts

Nissan collectie?  ::) Welkom!  :duim:

Leuk kleurtje ook!  ;)

Skyline blijft een mooi auto!

Heb je ook nog een foto van de andere micra?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

chiba_kun

Natuurlijk!  ;)



Beide Micra's zijn gewoon basis hoor, maar juist omdat die van mijn vrouw (de groene) zo betrouwbaar is gebleken, moest er eigenlijk nog zo'n Micra bijkomen, vandaar dat ik afgelopen weekend die rode erbij heb gekocht.


MicraMuts

Leuk!! leuke tweety op de deur  :)

Blijven de micra's standaard?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

chiba_kun

Yep! De Micra's blijven (noodgedwongen) standaard. De Skyline kost al genoeg.  ;)

Ik probeer ze wel zo netjes mogelijk te houden. Ben niet voor niets een echt Nissan-liefhebber en draag de K11's een warm hart toe.

De groene is vanaf de eerste km dealeronderhouden en dat zal zo blijven (staat nu 142.000km op de teller) en de rode heeft ondanks dat alle boekjes en dealerstempels aanwezig zijn wel wat achterstallig onderhoud, dus dat komt a.s. vrijdag wel goed, want dan gaat de rode voor een grote beurt naar de dealer.

Micra SRi

Hoi,
Ik was laast bij jou  buurman met mijn groene Micra , toen zag ik jou en de R33 Skyline  staan en ook de Micra.
Mooie auto's.
gr.
Luigi

[verwijderd door de beheerder]

chiba_kun

Oh ja! Jouw Micra herinner ik mij nog zeker! Jij hebt Xenon...  8)

nismo

Welkom hier,

Leuke auto's en je skyline zal ik dan binnekort wel een keer bij jonne zien verschijnen ;)

Anti autostyle!!

Challenge

Zal ik je vast wel een keertje spotten in de buurt van berkel :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo


Anti autostyle!!

rob

#13
lol heeft de nissan skyline ook nog meer power dan de 350z???

chiba_kun

Citaat van: rob op 09 juli 2008, 18:46:25
lol heeft de nissan skyline ook nog meer power dan de 360z???

De mijne is relatief mild getuned omdat de mijne vroeger toen ze de fabriek uitrolde een NA blok (RB25DE) heeft, daarop is later het bovenblok van een turbo, met uiteraard de turbo geschroefd, nu dus een RB25DET. Zit nu op een, voor een Skyline, bescheiden 273pk,. maar als de turbo vervangen wordt dan zullen het er wel iets meer worden.