(F)red Sunny GTI

Gestart door nismo, 16 januari 2008, 22:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aztec micra

Citaat van: nismo op 24 november 2008, 20:57:40
Auto staat nu mooi in de garage en wordt 1x per week uit z`n winterslaap gehaald mits het weer dat toelaat.

Weet ik iig zeker dat er niet veel mee kan gebeuren.

En inmiddels al 163.000km gereden.

tja ik ken het de mijne staat ook het grootdte deel binnen laatst wilde ik weg rijden stond de accu leeg

nismo

Zo belofte maakt schuld. Hierbij de foto's van mijn beveiliging van de sunny. Zo pakken het wel meteen groots aan :P







Voor grote foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=ULKQHQ4O

Anti autostyle!!

Larrs

Die Sunny valt inderdaad niet makkelijk mee te nemen. :politie:
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Challenge

#33
Ik denk eerder dat ze je staan op te wachten,volgens mij heb je te hard gereden :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo


Anti autostyle!!

rob

zie je wel daar komt de aap uit de mouw

Red Racer

dat is niet niks als je de beveiliging laat aansterken voor je auto.

nu weet je zeker dat ze m niet durven mee te nemen.
iedereen rijdt wel eens te hard hoor.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

Citaat van: Red Racer op 13 februari 2009, 17:40:47iedereen rijdt wel eens te hard hoor.
idd vanmiddag nog met de les auto hihihi

nismo

Haha, als ze daar stonden omdat ik te snel had gereden had ik de marrechausse laten komen hoor :P

Maar was gewoon algehele controle.

Anti autostyle!!

nismo

Zo even een update.

Heb het een en ander besteld voor m'n sunny waaronder:

- Xenon (H4 bi) 4300K
- Apex'i panel airfilter
- NGK bougies
- Silkolene 5W40 olie
- PIAA ledjes
- meerdere meguiars producten

De meguiars en xenon zijn binnen. De xenon heb ik afgelopen zaterdagavond geplaatst samen met een andere sunny rijder van NCN.

Ik moet zeggen dat het een enorm verschil is in vergelijking met normale lampen. Foto's heb ik al wel maar komen pas als ik alle onderdelen heb geplaatst, kan het allemaal in 1x.

En aanstaande vrijdag weer APK..

Anti autostyle!!

Challenge

Moet ie zeker aardig gaan glimmen hoor ik zo :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

APK keuring gehad en een steekproef, alleen 2 kapotte lampjes, dus er zo doorheen.

En kwam erachter dat een paar jaar geleden de V-bak is gereviseerd omdat de toenmalige eigenaar dacht dat resonantie uit de uitlaat kwam door de V-bak, maar bleek niet zo te zijn, dus heb nu een zo goed als nieuwe V-bak die nog wel de nodige jaren mee kan..

1 klein nadeeltje, ik had een tijdje m`n CO op .50% ipv .30%, maar nadat de (automatische choke oid) uitging was het gelukkig .12% dus geen probleem verder.

Daarnaast volgende week de bougies, filter en olie binnen en ook de LED lampjes.. dus dan volgen er weer wat foto's

Anti autostyle!!

nismo

Even een paar foto's.

Na het poetsen even wat pics geschoten en meteen wat foto's met de xenon erin (samen met nico)











Anti autostyle!!

Larrs

Poets jij de auto helemaal met de hand of gebruik je ook poets- en/of polijstmachine?

De auto glimt echt weer erg mooi.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nismo

Alleen met het handje.. ik durf het niet aan met machine.. zeker niet bij m`n eigen auto.

Dus iedere keer na het poetsen een hele lamme arm :P

Anti autostyle!!