(F)red Sunny GTI

Gestart door nismo, 16 januari 2008, 22:29:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

Eindelijk heb ik dan een auto!! Na zoveel jaar wachten, wel evenlang als iederander maar goed   ::)

Tijdje geleden op m'n werk een beetje rondgekeken naar wat auto's. Ik zat steeds te twijfelen tussen een primera, almera of een micra. De ene dag wilde ik weer dit en de andere dag weer dat.. de een had dit als plus punt en de ander weer iets anders. Totdat ik voor de lol eens ging kijken naar een sunny en het liefst een GTI. Even op marktplaats gekeken en daar stonden een aantal GTI's en naar mijn verbazing ook een die helemaal standaard was, mijn intresse was gewekt. Vervolgens gemaild wat ie ervoor wilde hebben en of een bezichtiging mogelijk was. Dit was beide naar mijn wens en ik ging kijken met m'n broer, het was toevallig vlak bij.

Goed en wel daarheen en wat bleek, de auto was echt standaard! En wat ik helemaal niet had verwacht, hij zag er helemaal uit als nieuw  :o  Klein beetje steenslag maar dat mag ook wel na 15 jaar. De auto was altijd keurig onderhouden, boekjes en alles erbij en hij was 3 monteurs geweest van 1 garage en dat was wel te zien, ziet er echt keurig netjes uit!

Alleen de 1e keer vergeten camera mee te nemen   Dus de 2e keer wel camera mee, vader mee en nog eens kijken. Alles goed en wel bekeken en de koop rond gemaakt. In verband met de APK en aangezien ik m'n rijbewijs nog niet heb haal ik hem wel pas begin februari op.

Even wat gegevens van de auto:

Type: Nissan Sunny 2.0E 3HB GTI U9
Kleur: Rood
Bouwjaar: maart 1993
KM stand: 151.xxx

Tja en dan een paar foto's:









De foto's zijn zelf gemaakt.. en hij staat op dit moment bij de dealer binnen.. gelukkig  :D

En als ik m'n rijbewijs heb zelf naar meetings toe  ;D

Anti autostyle!!

Michiel

Gefeliciteerd met de aankoop in ieder geval, maar wilde je niet liever even proefrijden...?

nismo

Wil ik wel maar mag ik nog niet, wel motor en alles laten lopen en m'n vader heeft even alles nagelopen maar is echt gewoon als nieuw, motor loopt soepel, versnellingsbak is goed dus ja..

Anti autostyle!!

blackie

cker een heel net bakkie hoor ben jaloers :P
MY BRAIN HAS AN ERROR HARDCORE DARKCORE TERROR

IT DOESN'T MATTER IF YOU WIN BY AN INCH OR A MILE WINNING IS WINNING

Larrs

Dat ziet er erg goed uit voor een snelle auto van 15 jaar. :duim:
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nismo

en het is nog de 1e lak.. dat verbaasde me helemaal :D

Anti autostyle!!

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

gefeliciteerd hoor, mooi rood!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Richard

Micra ombouw begonnen!!

aztec micra

proficiat mooie auto ik kom begin februari wel eens langs om te kijken maar hoe moet dat nou als jij naar meetings gaat rijden wie wordt er dan mijn passagier

Ed

Nette wagen Fred,ziet er toppie uit.

@En Robert je kan bij TNO wel een crash dummy lenen dan heb je onderweg toch iemand om mee te praten. ;D ;D
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Challenge

Ziet er nog zeker netje's uit voor zijn leeftijd :duim:
alleen zal die wel een beetje meer sleurpen dan een micra :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

Citaat van: aztec micra op 17 januari 2008, 17:52:31
proficiat mooie auto ik kom begin februari wel eens langs om te kijken maar hoe moet dat nou als jij naar meetings gaat rijden wie wordt er dan mijn passagier

Ik ga niet altijd met de sunny :D zoals automaxx en dergelijke rijd ik wel met je mee hoor ;)

Anti autostyle!!

nismo

Citaat van: Challenge op 17 januari 2008, 18:09:03
Ziet er nog zeker netje's uit voor zijn leeftijd :duim:
alleen zal die wel een beetje meer sleurpen dan een micra :D

Hij heeft dezelfde cijfers als nico met z`n micra (kwa verbruik :D )

Anti autostyle!!

aztec micra

ga je er nog wat aan verbouwen of laat je hem zoals hij nu is