zwarte Micra K11

Gestart door Linea Sol, 04 september 2006, 16:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linea Sol

Zo eindelijk is hij klaar ( op tectyleren na dat staat gepland op 20-09-06 en dan ophalen op 22-09-06)
Vanmorgen nog gewassen en helemaal gepoetst en hij blinkt nu als het bekende spiegeltje  ;D

zie foto,s

[verwijderd door de beheerder]

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Sylvia


Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Linea Sol

Ja we zijn er allebei ff gek mee ondanks dat ik natuurlijk ook nog een leuke Corolla heb  8)

over een maandje nog een een leuk eindstukje erop lassen en nog ff sparen voor een veerpootbrug dat schilt echt wel zo,n ding aan de voorkant erop , heb er ook 1 op de Corolla zitten  :duim:

Jan-Paul

Ziet er harstikke goed uit! 8)

Hoe zijn jullie erbij gekomen trouwens om een Micra aan te schaffen? ALs je zelf toyota gek bent, lag dan een Yaris niet voor de hand?
(ikzelf vind een Yaris niet beter dan een K11 overigens, en de vraagprijzen al helemaal niet)
Penningmeester Nissanclub Nederland

Linea Sol

Net wat je zegt een Yaris is niet te betalen en dit model van de Micra is er al weer vanaf 92 dus betaalbaarder en dan nog ff zoeken naar een leuk model cq ogende MICRA  :P
En Nissan is ook JAPANS ik hoef geen Europese zxxi  :duim:

aztec micra


Linea Sol


Linea Sol

begin Oktober hoop ik mijn eindstukken  (2 stuks)   binnen te krijgen ze komen uit Wieringen en gaan via een kleine omweg ( JAF ASSEN ) naar Til;burg  dan kan ik er 1 op de achterdemper laten lassen 101 mm doorsnee  :oen heb er dan als het goed is nog zo 1  tje
die laat ik mooi liggen tot er een nieuwe achterdemper op moet

Challenge

Dus je gaat ook naar jaf toe?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Linea Sol

Citaat van: Challenge op 11 september 2006, 18:50:17
Dus je gaat ook naar jaf toe?


Nee ik niet maar iemand van de Corollaclub wel en die neemt ze voor me mee ,

Ik ga 25 September mijn keuken eruit halen , tegels kappen leidingen verleggen en dergelijke omdat 4 Oktober de nieuwe Keuken komt die ze op 5 en Oktober komen plaatsen dus ik heb mijn tijd hard zat nodig  ;)

Linea Sol

Zo de Micra is nu helemaal GETECTYLEERD zodat ROEST hier geen kans meer meeft  :wave:

Challenge

Gaat de goeie kant op :duim: :duim:
nog meer plannen :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl