hier is mijn micra vandag stikkers er op geplakt en foto's gemaakt

Gestart door micramich, 25 mei 2005, 22:15:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

micramich


micramich


aztec micra


Micra Flevoland

Ontzettend mooi, alleen jammer dat je geen zilveren handgrepen hebt.

micramich

komt nog heb ook niets zo veel geld komt iedere keer wat bij dan blijf je bezig mijn  volgende steef punt is of een andere uitlaat of neon onder de stoelen

[verwijderd door de admin]

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

micramich

heb nou groen licht binnen en groen licht onder me auto en heb een subwoofer van kicker achter in me auto ligen en stroboos voor buiten me auto dus ik heb weer wat verandert

aztec micra


Marije

Aztek 60/180


Barracuda

ziet er leuk uit vergeet niet over de stickers een blanke lak te spuiten anders is het er zo weer vanaf bij het wassen en of poetsen staat mooier ook met blanke lak er op  is net of het er in zit gespoten. geluk met de rode

micramich

Citaat van: Barracuda op 03 maart 2006, 18:04:01
ziet er leuk uit vergeet niet over de stickers een blanke lak te spuiten anders is het er zo weer vanaf bij het wassen en of poetsen staat mooier ook met blanke lak er op  is net of het er in zit gespoten. geluk met de rode
stikker is er weer af vond hem niet mooi meer

Stefan Aztek

Mijn sticker op mijn voorruit is ook gedeeltelijk eraf. (rood rondej) Komt denk door dat klote weer van de week, maar heb nu een adresje waar ik rondje op nieuw laat snijden en laat plakken (klein prijsje). Letters zijn verder nog wel goed.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

micramich

Citaat van: Stefan Aztek op 03 maart 2006, 19:03:28
Mijn sticker op mijn voorruit is ook gedeeltelijk eraf. (rood rondej) Komt denk door dat klote weer van de week, maar heb nu een adresje waar ik rondje op nieuw laat snijden en laat plakken (klein prijsje). Letters zijn verder nog wel goed.
ik vond mijn stikker helemaal niet mooi meer dus daarom heb ik hem er af gehaald

[verwijderd door de beheerder]