Amigo's Micra

Gestart door soy amigo, 13 mei 2006, 22:33:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

soy amigo

Ja bedankt die zijn ook zeker mooi en die passen wel voor het model 2000 ? dat heeft wel styl,maar daar rijden er niet zo veel van rond.
Gr.Amigo

Doompie

#16
Komt wel goed zie ik ..


ps.
die WALD set komt er bij mij onder.. eind van de maand geld overmaken ..

levertijd 15 weken ..

hij is wel duur .. maar dan heb je ook wa..

nismo

Citaat van: Erwin op 14 mei 2006, 09:57:07
Heey, ik heb nog wel paar fotos ervan op mijn pc.

Zelf wil ik em ook heel erg graag voor mijn k12. De bodykit zelf is niet al te duur, alleen het probleem is het importeren vanuit Japan.



je moet gewoon een goed adresje weten he ;)

Anti autostyle!!

nismo

maar een super vette bak man :duim:

Anti autostyle!!

MicraMuts

Gaaf autootje!!  :duim: :duim:


Enne ff over die bodykit.. niemand heeft gezegd dat het simpel erop te zetten was... ( toch?  ???) denk dat je dat met meer dingen wel hebt..
En soms is het ook wel leuk als je er moeite voor moet doen.. vind ik tenminste!

Persoonlijk vind ik het een mooie bodykit.. je weet ook niet of die van wald gelijk gaat passen en wasschijnlijk is doompie de eerste die dat gaat uitproberen  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

sylvia

#20
Citaat van: Micramuts op 14 mei 2006, 12:25:45
Gaaf autootje!! :duim: :duim:


Enne ff over die bodykit.. niemand heeft gezegd dat het simpel erop te zetten was... ( toch? ???) denk dat je dat met meer dingen wel hebt..
En soms is het ook wel leuk als je er moeite voor moet doen.. vind ik tenminste!

Persoonlijk vind ik het een mooie bodykit.. je weet ook niet of die van wald gelijk gaat passen en wasschijnlijk is doompie de eerste die dat gaat uitproberen :)
De bodykit is officieel voor een K11 phase 1 en dan past het redelijk zoals bij Karin,maar Jos heeft dezelfde kit en heeft volgens zeggen alleen maar ellende omdat hij dus een K11 phase 2 heeft en daar is dus aan de voorkant totaal anders.
Ik zou zeggen als je het wil proberen en je vindt de bodykit mooi zou ik ook de gok wagen en op alles is wel een oplossing te vinden.

Greetz Ed

soy amigo

HA wel leuk hoor ik zit voor het eerst op een forum weet nog nie hoe alles werkt maar dat komt best goed. wat een uit eenlopende meningen leuk toch.
Gr.Amigo

soy amigo

Wat betekend phase1 en phase2 ?

Erwin

k11 heeft tot 1998 geloof ik een andere voorkant gehad met ene losse grill, daarna is er een model k11 geweest met een grill in de motorkap verwerkt.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

sylvia

#24
De bovenste  een phase 1 en de onderste een phase 2 je kunt dus zien dat er een andere neus opzit.
het gaat dus om de motorkap,koplampen,bumper,grille en de voorschermen

[verwijderd door de beheerder]

soy amigo

AH bedankt man, dan heb ik een phase2.
En dat bedoelen ze dus ook met die RS.bumpers.
GR.A

Micra_powerk10

Klopt als een buis dat je een phase II hebt
zag het aan de knipperlichtjes
Citaat van: soy amigo op 14 mei 2006, 13:21:04
AH bedankt man, dan heb ik een phase2.
En dat bedoelen ze dus ook met die RS.bumpers.
GR.A
I am only the driver..
Ford USA Mustang

spirit of oxigin

is die facelift neus makkelijk op de phase 1 neus te plaatsen?

karin

wat bedoel je? Als je bedoelt om de voorkant van een fase 1 een fase 2 te maken, dan gaat dat een heel karwei worden. Ik denk dat je dan goedkoper af bent om gegwoon een fase 2 te kopen
vroem vroem :p ik rijd niet hard, ik rij gewoon vlot :P

w8upforme

Ff vraagje is dit trouwens een Micratje bij DC Berkel vandaan?
Is ie nog steeds zo snel of niet...?

Ik vind m zo wel mooi eigenlijk met dat Postert bodykitje dr op...