Hulp voor een Nissan micra k11

Gestart door VonApenstein, 09 november 2023, 06:09:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VonApenstein

Goedemorgen allemaal! Ik zal mij voorstellen ik ben Liza, 30 jaar oud en sinds kort eigenaresse van een nissan micraatje, helaas wel al met de nodige problemen. Daarom dus ook lid geworden want hier zitten alle fans!

Hij startte niet meer; bleek stroomverdelerkap, dat laten maken, hierna begon het stotteren, niet altijd. Bougies laten vervangen, toen was het even weg maar begon vrij snel weer. Anwb er bij; alles was er om een motor te lagen draaien maar hij sloeg niet aan, mijn motorlampje van mijn dashboard was ondertussen wel aan het knipperen.

Weer naar de garage maar die zitten met hun handen in hun haar: kunnen de micra ook niet uitlezen omdat er een apart stekkertje voor nodig is...

Wie o wie woont er in omgeving noord-holland (of verder) die veel verstand heeft van micra's en tegen vergoeding natuurlijk, die zo een stekkertje heeft en mijn autootje kan uitlezen wellicht?

Misschien dat hij nog te redden is want to be honest hij ziet er zo leuk uit en hij heeft zo een dakje wat open kan 🥺♥️.

Mochten jullie meer over de auto willen weten dan ga ik zo goed mogelijk mijn best doen om te antwoorden, gezien ik hier heuleeemaaaal geen verstand van heb.

Ik hoop op reacties! Alvast bedankt!

VonApenstein


.maarten

Ik ga even iemand attenderen op dit topic!

VonApenstein

Citaat van: .maarten op 10 november 2023, 16:32:57Ik ga even iemand attenderen op dit topic!

Danku! De garage heeft ondertussen de ontsteking uitgesloten, want als er remmenreiniger tussen het gashuisklep word gespoten start hij direct 🥲