Nieuw hier , micra K12

Gestart door Gelensk12, 07 oktober 2022, 22:04:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gelensk12

Beste iedereen ,

Ik ben RIchard , 47 jaar en sinds een aantal dagen in het bezit van een K12 UIT 2009 .

Ik kom uit een mercedes e-klasse en zocht een leuke kleine auto aangezien ik 3 dagen thuis
Werk en 2 dagen vlak bij huis naar kantoor ga .

Ik kwam mijn micra per toeval tegen vlak bij huis , de km stand , kleur en opties spraken mij zo erg aan dat ik meteen wist die is van mij .

Het gaat om een beige / bruin metallic micra , 1.4L connect automaat met ahumnn 36.560 km erop .

Nee geen typefout alles aan deze micra is nieuw , de papieren labels hangen aan het blok !
Alle rekeningen en boekjes lieten zien dat ook al werd er zeer weinig mee gereden deze wel werd vertroeteld !

Optie lijst : lederen stuur , map navi met blue tooth car kit (origineel nissan) , climate controle , verwarmde electrische spiegels , aux en usb aansluitibg en ....ja echt parkeersensoren achter ..te grappig !

De lak is alsof hij zo van de dealer komt en ook nog origineel geverd met 16 inch.

Het plan is de micra wel te verlagen , 17 inch eronder en lekker rijden

https://2015.filemail.com/api/file/get?filekey=dbDIdmo6PRGzfw65F4gaiuw5gF22l9phRuskpThBW8wHArHVvo9pfuPrRHpnzz56P5w4FOyYi1dzbaKewVeYN09VmS-ckH8D2M8eKQ

Gelensk12

#1
Ps fotos volgen nog , ouderwets uploaden naar hoast  ben ik niet meer gewend  ;D

Wel gelijk een vraagje ? Mijn koelvloeistof reservoir daar zit een zekeringkast voor .

Ik zie geen streepjes min - max en volgenschet boekje zou deze tot bijna aan het vulneke / dop vol moeten ?

Er zit nu onderaan een laag in van 4cm en de rest leeg , lijkt mij ook meer zob overflow tankje / aanzuigen eventueel . De radiateur zit warm en koud vol tot de dop .

Ik vind het niks dat ik geen temp. Metervheb en de eerste rit heen en terug naar en van werk rook ik heeel licht koelvloeistof .

Alles is overigens 100% droog ook bij  de thermostaat , zeker dat er niets lekte of heeft gelekt .
Gezien de lage km stand moet ik met iets vaker rijden toch even opletten .

Overigens is alles eng nieuw op het zicht ook , onderzijde ook.

.maarten

Welkom!

Mooie optie lijst en kilometerstand!

Ik heb even een foto opgezocht. Hier zie je wel een min en max pijltje op staan.

Gelensk12

Dank je , ik heb een heel ander tankje als dit deze is super duidelijk ja .

Ik rijd wel een keer langs een nissan dealer , dan weet ik het zeker .

Zaterdag komt er een ta technix verlaging set onder ( gebuikte als nieuw ) .

Veren , poten , dempers , als het goed is 5cm omlaag .