Gasklephuis van GA15DE motor

Gestart door sander76, 22 maart 2021, 11:52:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sander76

Ik denk dat de titel voor zich spreekt. Heeft iemand er nog een liggen in redelijke tot goede staat?

jvdbosch1980

Ali staan ze op

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


sander76

Met Aliexpress heb ik inmiddels ervaring. Bij twee verschillende leveranciers besteld. De eerste had 'm niet, betaalt het orderbedrag terug en plaatst de advertentie weer op Aliexpress. Op de vraag of ze nu wel op voorraad zijn krijg ik geen reactie. De andere leverancier heeft 'm wel en verzendt 'm naar een andere woonplaats. Inmiddels het bedrag weer terug ontvangen.

jvdbosch1980

Citaat van: sander76 op 25 maart 2021, 08:44:10
Met Aliexpress heb ik inmiddels ervaring. Bij twee verschillende leveranciers besteld. De eerste had 'm niet, betaalt het orderbedrag terug en plaatst de advertentie weer op Aliexpress. Op de vraag of ze nu wel op voorraad zijn krijg ik geen reactie. De andere leverancier heeft 'm wel en verzendt 'm naar een andere woonplaats. Inmiddels het bedrag weer terug ontvangen.
Oke ... sorry voor de late reactie...is t inmiddels goed gekomen?


Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


sander76

Ik heb er een besteld in de VS. Die komt als het goed is aanstaande week binnen.

sander76

Al een tijdje binnen. Toch maar even een foto van het shiny apparaat. Eigenlijk te mooi om in te bouwen.