Blauw bruine k13 kleur zwart

Gestart door richardwbb, 15 november 2020, 15:52:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardwbb

Hah, ik weet niet helemaal waar deze zou moeten komen, dit is namelijk niet mijn other ride. Maar vanaf nu wel een kandidaat diagnose en (eenvoudig) onderhoud.


:wave:

2016, 27000 kilometer, afgeleverd met volle tank, poetsbeurt, apk en kleine beurt, garantie zes maanden en graag klant blijven, leenauto mogelijk.

Heb een paar vraagjes.

- Verwarmde buitenspiegels is dat eenvoudig mogelijk of minder eenvoudig en nog steeds mogelijk of compleet pionierswerk?

- Welke OBD heeft deze? Wat heb ik nodig om hem uit te lezen zoals ik dat gewend ben? (Nissan Datascan I)

- Is er een werkplaatshandboek?

- Waar kan ik meer vinden over de Nissan HR12 naast de wiki, de info die mij helpen bij onderhoud?

jvdbosch1980

Mooie wagen... werkplaats handboek zal online wel te krijgen zijn.. spiegel verwarming verwacht ik dat t plug and play is?? verder nette deal als ik t mag lezen ...datascan kan je ook een merkdealer bellen en vragen ...geven ze wel antwoord op...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


richardwbb

Ja ben al wat verder ermee, vind het jammer verder niks te vernemen in dit topic en de fsm heb ik gewoon al gedownload, kansloze website die het aanbiedt, download het gewoon in één keer, wtf momentje gehad daarbij.

De obd waar ik naar vraag is geen obd meer maar wordt VAG COM K+CAN OBDII adaptor genoemd

Zou wel graag goedkope software willen en dat dan wel legaal.

jvdbosch1980

 Vag com k??dat lijkt op vag...maar zal een verzamelnaam zijn ....is idd jammer dat je geen response krijgt idd ...

Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk


.maarten

Zijn weinig mensen hier met een K13. Verder zal daar ongetwijfeld iets van canbus in zitten. Datascan 3 moet overweg kunnen met een k13. Met de juiste usb adapter dan.

Verder verwacht ik vrij weinig bijzonders bij het onderhoud van een k13. Staat allemaal wel in het werkplaatshandboek.

Verwarmde spiegels was optie dus dat is er vast wel op te zetten. Ik durf alleen niet te zeggen of het gecodeerd moet worden. Maar dat kan een goede dealer je wel vertellen.

richardwbb

Citaat van: .maarten op 17 november 2020, 23:09:52
Verwarmde spiegels was optie dus dat is er vast wel op te zetten. Ik durf alleen niet te zeggen of het gecodeerd moet worden. Maar dat kan een goede dealer je wel vertellen.

Goh, laat die nu aan de overkant van mijn werk zijn  :D

richardwbb

#6
Vandaag het volgende,

- gebleken dat drie keer oppompen helpt bij TPMS lampje gaat aan
- de antenne kan lager en is geen moet spriet wens meer bij
- de gordel van deze micra snijdt, lapmiddel stuurhoogte en bijbuigen gordelklikvast ding hier wordt nog over nagedacht
- motorkap droogde niet op en andere auto's wel en hier is armour all carnauba quick shine glansshampoo tegenaan gegooid met de wetenschap dat kleurloze Collinite in de wenslijst staat.

Nu ik weet dat hier weinig k13 rijders zijn, ik rijd Nx Sr20 en Micra Ga16 k11, man wat een fijne motor hr12de, je hebt koppel waar je dat wilt (overal) en je hebt deftig rijden als je dat wilt en als je haast hebt knort deze motor zo fijn, zou wel willen weten hoe 't komt en dus bij de kleptiming gaan kijken en hoe die zijn lucht krijgt. Daarbij als laatste opmerking coilpacks zijn fijn  :D

richardwbb